Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Frustratie Topic.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jamez Bekijk Berichten
    Als ik aan de deur stop en afstap om ze te openen…
    Dat zou het wel eens kunnen geweest zijn, de waarschuwing heb ik gezien toen ik even stilstond aan een kruispunt.

Comment

• Frustratie alom...
      Niet bij stil gestaan dat Noorwegen niet tot de EU behoort met als gevolg dat hetgeen verleden week door de Europese lidstaten beslist is aangaande reizen niet van toepassing is voor Noorwegen
      Verdict luidt dat tot op vandaag Noorwegen geen enkele toerist toelaat.
      Back up plan, non
      Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten
        Frustratie alom...
        Niet bij stil gestaan dat Noorwegen niet tot de EU behoort met als gevolg dat hetgeen verleden week door de Europese lidstaten beslist is aangaande reizen niet van toepassing is voor Noorwegen
        Verdict luidt dat tot op vandaag Noorwegen geen enkele toerist toelaat.
        Back up plan, non
        Oei.
        Bij mijn eerste reisplanning naar Noorwegen was mijn frang al rap gevallen ivm. de EU omdat alles in kronen vermeld stond.
        Zweden en Finland zijn IMO totaal anders dan Noorwegen. De ruwe (fjord) landschappen en bergwegen die in overvloed zijn in Noorwegen ga je daar niet echt terugvinden.
        2011 Kawasaki Z1000SX (black)
        2013 Pixel Carpet (rainbow)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

• Je normaal aanstaande zondag maandag en dinsdag rust had maar gevorderd bent om te werken omdat POTUS naar het land komt en dus niet kan motorrijden!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Outsync Bekijk Berichten
            Je normaal aanstaande zondag maandag en dinsdag rust had maar gevorderd bent om te werken omdat POTUS naar het land komt en dus niet kan motorrijden!!!!
            huh, ik zie den Joe anders nog wel wa rondcruisen.
            Ride like everyone is out to kill you, they are.

̶H̶o̶n̶d̶a̶ ̶C̶R̶4̶5̶0̶F̶ ̶2̶0̶0̶1̶
            ̶P̶a̶r̶i̶s̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶1̶9̶5̶9̶
            ̶S̶a̶c̶h̶s̶ ̶M̶a̶g̶n̶e̶e̶t̶ ̶G̶l̶o̶b̶e̶m̶a̶s̶t̶e̶r̶ ̶1̶9̶6̶2̶
            Honda Deauville 650 2003

Comment

• Ik probeer een nieuw topic te openen in de meet en greet en krijg steeds dit te zien nadat ik op "nieuw onderwerp starten" klik :

No search controller defined for on line 305 in /home/admin/public_html/vb/search/core.php
              #0 /home/admin/public_html/includes/class_dm_threadpost.php(1323): vB_Search_Core->get_search_controller()
              #1 /home/admin/public_html/includes/class_dm_threadpost.php(1807): vB_DataManager_Thread->pre_save(true)
              #2 /home/admin/public_html/includes/functions_newpost.php(618): vB_DataManager_Thread_FirstPost->pre_save()
              #3 /home/admin/public_html/newthread.php(237): build_new_post('thread', Array, Array, Array, Array, Array)
              #4 {main}
              BOCHTENPIKKER

Comment

• Nadat ik mijn vorige reactie probeerde de plaatsen kreeg ik eerst de melding dat het niet mogelijk was.
                Na refreshen de melding dat ik dezelfde de actie minder dan 5 min. geleden al eens gedaan had.
                En dan komt het bericht er toch op.
                BOCHTENPIKKER

Comment

• Nadat ik mijn vorige reactie probeerde de plaatsen kreeg ik eerst "deze pagina werkt momenteel niet".
                  Na refreshen de melding dat ik dezelfde reactie minder dan 5 min. geleden al eens gedaan had.
                  En dan komt het bericht er toch op.
                  BOCHTENPIKKER

Comment

• Er zijn momenteel problemen op het forum en we zijn naar een oplossing aan't zoeken.

Na het posten krijg je inderdaad error boodschappen.
                    Maar met terug te gaan kan je wel je nieuwe post zien.

De new posts button werkt ook niet.
                    Die zit vast in de tijd

We houden jullie op de hoogte als we meer weten.
                    2011 Kawasaki Z1000SX (black)
                    2013 Pixel Carpet (rainbow)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

• De knop "nieuwe berichten" werkt hier terug,maar ik kan nog altijd geen nieuw topic starten.
                      BOCHTENPIKKER

Comment

• Fucking kut corona en fucking overal andere regels
                        16 juli normaal afreis naar Noorwegen, just normaal.
                        Ik hoor net op het nieuws dat voor al wie Noorwegen binnenkomt en een 2de prik gehad heeft die geen 14 dagen oud is er niet vanaf komt met een PCR test uit België ze moeten zich in Noorwegen nog is laten testen met een bijhorende quarentaine van 3 dagen, ook al zou de test negatief zijn.
                        Mijn vrouw krijgt haar 2de prik 13 juli normaal zouden we 16 juli vertrekken, zal int water vallen vrees ik
                        https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/het-jou...-19u-20210701/ vanaf minuut 5,25 gaat het erover
                        Last edited by Chr-Re-ie; do. 1 jul. '21, 20:47.
                        Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

• 't is echt klote inderdaad. Wij krijgen beide onze 2de prik pas de 15de juli. En we kunnen dit jaar enkel op reis tussen de 16de en de 10de augustus. Dus ook wij kunnen geen twee weken wachten om op reis te gaan. Doel is Duitsland rijden en kamperen (per campervan). Maar elke deelstaat heeft zijn eigen regels!

Comment

• Maar Duitsland mag je wel gewoon binnen,zelfs al ben je nog niet volledig gevaccineerd,dus dat maakt niet zo veel uit.
                            BOCHTENPIKKER

Comment

• Ik ben gefrustreerd omdat ik geen twintig moto's kan hebben en houden en berijden.
                              XJR1300SP, VFR750 RC63II, KTM RC8 om er drie heel specifiek te benoemen, plus nog een aantal ouwe 2V boxers, dan nog een aantal 4V boxers, plus nog tig Yamaha's en Honda's.... en dan heb ik het nog niet eens over de moto's van de laatste tien jaar.

Comment

• Frustraties, waar zal ik beginnen.... of nee laat maar, anders komen er zo veel lettertekens dat Imno haar animo topic in het water valt
                                S1000XR

Comment

Working...
                                X