Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waar gaat het naartoe met dit apenland

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• waar gaat het naartoe met dit apenland

kom ik juist thuis ligt er een enveloppe klaar voor me van de federal.
    ik zou dus met mijn jetta (zo verlaagd dat ik niet eens kan hard rijden) een tegenligger gehinderd hebben tijdens het inhalen van een stilstaand voertuig op de baan. deze heeft dit doorgegeven aan de politie en dan sturen die mij een procesverbaal van 175 euro ?????? wat is dit, ookal als ik dit zou gedaan hebben wat ik me totaal niet kan herrinneren dan is dit toch een lichte overtreding of niet? er is geen doorlopende lijn. ik snap het niet, wie wel, morgen ga ik mijne zeg eens doen bij de politie.
    bandit 4 ever and ever
    MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Te gek voor woorden!
    Op z'n minst zouden zij eerst en vooral jou moeten verhoren en een verklaring van het gebeurde afnemen...

Comment

'k weenie ma blijkbaar kunne ze tegenwoordig boete's uitdelen zonder ergens iets van te weten of zeker te zijn
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

NOOIT BETALEN!

ge moet een kans krijgen om uzelf te verdedigen.
        http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

als uwen tegenligger een voetuig aan het inhalen was, dan kan enkel hij U hinderen, en toch niet omgekeerd????? jij neemt toch gewoon deel aan het verkeer, terwijl de ander een maneuver doet?
          http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

idd,ik vind dit al te gortig,morgen kan ik dan ook gaan 'vertellen' dat iemand mij gehinderd heeft,zonder tegenspraak van de andere partij.
            verwacht U dan allen aan het ergste,'k zal es een klapke gaan doen bij "de mannen",hahaha.Ik reed met de fiets en ene met zo ne moto (lelijk gebarentaal maken)reed me bijna van de baan en op ne second was hij al nie meer te zien,z'n nummerplaat is M......en de rest kon 'k al nie meer lezen,maar 't was ne rooie moto met wit en zwart...........
            als 't zo simpel is,moet de politie zelfs niet meer op straat komen.

Comment

hey,kom de polies heeft wel wa beters te doen,ze moeten al met 9 zijn om 2 man te bewaken,en ik weet niet met hoeveel om ze nadien gaan te zoeken:biggrin:

Oorspronkelijk geplaatst door fasthighsider
              idd,ik vind dit al te gortig,morgen kan ik dan ook gaan 'vertellen' dat iemand mij gehinderd heeft,zonder tegenspraak van de andere partij.
              verwacht U dan allen aan het ergste,'k zal es een klapke gaan doen bij "de mannen",hahaha.Ik reed met de fiets en ene met zo ne moto (lelijk gebarentaal maken)reed me bijna van de baan en op ne second was hij al nie meer te zien,z'n nummerplaat is M......en de rest kon 'k al nie meer lezen,maar 't was ne rooie moto met wit en zwart...........
              als 't zo simpel is,moet de politie zelfs niet meer op straat komen.

Comment

Hahaha!!!

Comment

ben naar de politie geweest en moest wachten, de persoon die dit had uitgeschreven die was met verlof en kwam pas de 8e terug werken, dus ik direct afspraak gemaakt. de andere piewies wister der niks van. wel vertelde ze me dat er niet stond dat ik die andere gehinderd zou hebben derstaat echt letterlijk dat de tegen ligger heeft moeten remmen omdat ik een stilstaand voertuig inhaalde. !!!! HIJ HEEFT MOETEN REMMEN zeggen ze dan :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad:
                  bandit 4 ever and ever

Comment

denk da ze binnenkort geen remmen meer op de auto's moeten zetten als ze zo blijven boetes uitdellen ???
                    bandit 4 ever and ever

Comment

Working...
                    X