Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jezus is niet alleen
Collapse
X
-
Re: Jezus is niet alleen
De dam en het stuwmeer zijn van net na de 2e wereldoorlog maar nog een nalatenschap van Il Duce, Benito Mussolini zelve.
De pas is de onvolprezen Stelvio/Stifserjoch (2758), lange tijd de hoogste geasfalteerde bergpas van Europa.
Ondertussen is deze al ingehaald door de Col de l'Iseran (2770) en de Cime de la Bonette (2802) alhoewel er over die laatste discussie is want de Cime is eigenlijk maar een lus bovenaan de eigenlijke Col de la Bonette (2715) die men toegevoegd heeft enkel en alleen om hoger uit te komen.
Je kan deze oprijden vanuit Bormio (komende van bijvoorbeeld Livigno via de Forcola di Livigno, van de Passo Gavia na bijvoorbeeld de Bernina en de Aprica of de Mortirolo) en vanuit Trafoi (komende van de Reschenpas en dus ook de Reschensee of van de Passo di Giau/Jaufenpas die dan weer begint aan de Italiaanse kant van de Timmelsjoch/Passo del Rombo). De Stelvio is ook bereikbaar vanuit Zwitserland via de (deels onverharde) Umbrailpas die een paar 10m voor de top op de Stelvio uitkomt.
Belangrijker echter, wat heeft die f*cking Jezus hier mee te maken?
Comment
-
-
Knappe plaatjes, schitterende omgeving
Schussboelie »
Belangrijker echter, wat heeft die f*cking Jezus hier mee te maken?In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black
Lifetime member of the "National SARCASM Society"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CowboyKnappe plaatjes, schitterende omgeving
Schussboelie »
Belangrijker echter, wat heeft die f*cking Jezus hier mee te maken?
Mooie associatie!
Comment
-
-
Idd omdat er op de foto precies mensen over het water lopen. En de pas omdat die gwn goddelijk isplay with the throttle, feel your heart pumping to the rhythm of road
Wrecked: Aprilia RS 250 (twietact)
Sold: Soes SV650S
Current: Ducati 749s
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bogeen idee maar als ik de titel las, hield ik mijn hart vast
dacht WTF
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
Belangrijker echter, wat heeft die f*cking Jezus hier mee te maken?Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
Comment
-
Comment