Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik verveel me nooit - Topic (1)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik verveel me nooit - Topic (1)

Dagdagelijks gebeurt het: je zit op het werk. De zon schijnt en er is niets te doen. Je wilt geen verlof nemen en daar zit je dan, achter jouw bureau, voor jouw scherm. Heb je ook het gevoel dat iedereen buiten jou op de motor zit op dit moment?

Awel ... we gaan hier wat zeveren.

Schrijf hier alles dat je kwijt wilt:

- Over je collega
    - Over het weer
    - Wat je aan het opzoeken bent
    - Wat ga je doen dit weekend
    - ...

Laat je hersenkronkels maar los
    Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Re: Ik verveel me nooit - Topic (1)

Ik zit nu achter mijn bureau en wacht tot er eens een klant belt met vragen. Gelukkig heb ik hier twee schermen en is enkel Facebook geblokkeerd. Voor de rest kan ik mijn gang gaan. Natuurlijk blijft alles binnen de perken en zo zit ik dus op 2fast4u. Ik herbekijk elk nieuw topic 5 keer en uit pure armoede ben ik vijf keer naar het toilet gelopen. Verdomme wat is het goed weer. Ik wil die motor op en rijden.

Helaas, straks bij ouders gaan eten. Nu hoop ik dat die mosselen verdomd goed zullen zijn. Anders is mijn dag verpest.
    Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Comment

En ik zit thuis en mijne motor op Zolder circuit (rijder en motor zijn zich voor de moment hopelijk goed aan 't amuseren in 't zonneke)
      Licensed to chill.
      Non Semper Arcum Tendit Apollo.
      2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Imno
        En ik zit thuis en mijne motor op Zolder circuit (rijder en motor zijn zich voor de moment hopelijk goed aan 't amuseren in 't zonneke)

Zwaar off topic ... ik wil ook op zolder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door [email protected]
          Ik zit nu achter mijn bureau en wacht tot er eens een klant belt met vragen. Gelukkig heb ik hier twee schermen en is enkel Facebook geblokkeerd. Voor de rest kan ik mijn gang gaan. Natuurlijk blijft alles binnen de perken en zo zit ik dus op 2fast4u. Ik herbekijk elk nieuw topic 5 keer en uit pure armoede ben ik vijf keer naar het toilet gelopen. Verdomme wat is het goed weer. Ik wil die motor op en rijden.

Helaas, straks bij ouders gaan eten. Nu hoop ik dat die mosselen verdomd goed zullen zijn. Anders is mijn dag verpest.

[email protected], u beschrijving van uwe dag is precies identiek aan de mijne
          Al heel den dag half zot aan worden door gebrek aan actie op werk en dus veelvuldig op 2fast4u. Straks ook nog verplichtingen dus geen moto vandaag. Serieus aan het denken morgen een halve te pakken om te gaan
          Z750 '09 SOLD
          Z1000SX '11

Comment

Dat zou een goede gedachte zijn. Ik heb vrijdag een halve dag om naar de les te gaan. Gelukkig is de les gedaan om 15u Mss kan ik de moto dan nog eens inrijden.
            Ik doe mijn job graag, maar dan moet er echt werk zijn he Ik ga eens navraag doen of wij hier geen speeltuin mogen hebben

Gelukkig mag ik over 7 minuten als een uitgelaten kind de deur achter mij dichtslaan ... dju ... een klant ...

Comment

Mijn laatste week aant uitdoen op mijn huidige job, dus tis wel wat drukker dan gewoonlijk. Moet overdracht doen en tegelijk mijn lopende zaken afronden.

Ma vanavond eens een goeie pint gaan pakken met een goeie maat. En van t weekend gaan we der met de vriendin ook eens van profiteren. Kindjes naar de grootouders en het eens gezellig maken
              [align=left:143x9pn2][font=Century Gothic]\ With great speed comes great responsibility
              \\ GSR 600 rider
              [/font][/align:143x9pn2]

Comment

Hier zijn toch mensen die gigantisch veel tijd over hebben op het werk

Het is nu 20.09u en ik kan hier nu ff piepen omdat ik moet wachten tot mijn documenten zijn ingescand. Binnen een half uurke zal ik gedaan hebben. Stond deze morgen al om 7.00u op mijn eerste werk van de dag in Willebroek
                I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

pff hier werk genoeg maar GOESTING,....
                  dan kijk ik naar buiten, naar da schoon zonneke en tel ik af tot ik weer naar huis/buiten mag
                  en met de moto rijden gaat ook ni opt moment dus tja wa doet ne mens dan,.... vervelen he
                  [font=Fixedsys]i`m a party-animal and gixxer-rijder, and i`m proud of it[/font]
                  **eens een rebel altijd een rebel**

Comment

Brittje I feel you Ben net uit pauze en de telefoon staat rood hier!

Comment

ik was net aan't twijfelen of ik deze middag een ritje zou gaan doen met de moto...
                      Uiteindelijk toch maar niet gedaan en nu zie ik net 6 collega's op de moto kruipen voor een middagritje... Grrrr!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door XIII
                        Oorspronkelijk geplaatst door [email protected]

[email protected], u beschrijving van uwe dag is precies identiek aan de mijne
                        Al heel den dag half zot aan worden door gebrek aan actie op werk en dus veelvuldig op 2fast4u. Straks ook nog verplichtingen dus geen moto vandaag. Serieus aan het denken morgen een halve te pakken om te gaan
                        Ik ben duidelijk niet alleen
                        Hier ook weinig fut door het chronisch gebrek aan actie op het werk. Zo erg zelfs, dat wanneer er wel werk is ik het ook laat liggen
                        Ik geraak gelukkig al beter m'n bed uit omdat ik met de moto naar 't werk kom. Zo kan ik toch nog genieten van deze zonnige dagen

Vervelen doe ik wel, het internet is helaas niet oneindig
                        Triumph Street Triple R '16 | Triumph Street Triple '13 (RIP) | Ducati 900 Superlight MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 (bouwpakket)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liezebies
                          ik was net aan't twijfelen of ik deze middag een ritje zou gaan doen met de moto...
                          Uiteindelijk toch maar niet gedaan en nu zie ik net 6 collega's op de moto kruipen voor een middagritje... Grrrr!
                          Dat zou nog s een gedacht zijn, over de middag een toerke gaan bollen. Heb 2u wat ik kan pakken over de middag, dus zou wel genoeg zijn
                          Triumph Street Triple R '16 | Triumph Street Triple '13 (RIP) | Ducati 900 Superlight MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 (bouwpakket)

Comment

bij mij staat dat alvast morgen of volgende week op de planning, ideaal zo een middagritje, daarna met ne frisse kop terug aan't werk

Comment

Verdomme , waarom werk ik in't stad. Hier zijn absoluut geen leuke baantjes. En op 45 minuten raak ik niet naar de haven en terug ... hoewel ?

Comment

Working...
                              X