Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strooidienst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Strooidienst

Zie ik het goed???!!! Liggen de wegen er weer wit bij van het strooizout???!!!
    Het leven mag dan beginnen bij 40, het wordt pas echt interessant vanaf 180.

Re: Strooidienst

Geven ze nachtvorst?
    EX: Yamaha R6 2009 - Kawasaki Z750 2012 - KTM Duke 690 IV 2013
    NOW: Honda CB1000R 2009

Comment

Bij deze bevestigd... heb ze zien rijden :-(
      Het leven mag dan beginnen bij 40, het wordt pas echt interessant vanaf 180.

Comment

Zout in overvloed dit jaar
        2006 Yamaha FJR 1300
        ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Gisteren avond ging ik met de motor na de opruiming van de kickstart in Lummen naar Bocholt om iets te gaan eten bij racingteam het smoske. Net toen ik er aankwam rond 20u30, kwam er een koppel naar buiten en de man zei tegen binnenkomende kennissen, "we moeten spijtig genoeg al doorgaan, ik ben opgeroepen om te gaan strooien, ze geven -3 deze nacht en mistvorming en het kan dus glad worden"
          Toen ik tegen 22 u naar huis reed was het nog +4, hier en daar wat opkomende mist, en inderdaad, op de steenweg Houthalen - Hasselt hadden ze gestrooid merkte ik.
          HOnda DOminator (2003 eerste motor)
          Kawasaki Versys 650, 2008
          Zero DS ZF 13.0, 2018(elektrisch)

Comment

Gisterenavond inderdaad ook een strooiwagen gezien.
            Ze hebben nog zout teveel zeker? Vond het er toch wat over bij 5 graden....
            --- If everything’s coming your way, you’re probably in the wrong lane ---
            CBR600RR 2008 --> Street
            Going for naked

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hodo
              Gisteren avond ging ik met de motor na de opruiming van de kickstart in Lummen naar Bocholt om iets te gaan eten bij racingteam het smoske. Net toen ik er aankwam rond 20u30, kwam er een koppel naar buiten en de man zei tegen binnenkomende kennissen, "we moeten spijtig genoeg al doorgaan, ik ben opgeroepen om te gaan strooien, ze geven -3 deze nacht en mistvorming en het kan dus glad worden"
              Toen ik tegen 22 u naar huis reed was het nog +4, hier en daar wat opkomende mist, en inderdaad, op de steenweg Houthalen - Hasselt hadden ze gestrooid merkte ik.
              iemand een idee of ze ook regio antwerpen -voorkempen hebben gestrooid???

Kheb liever geen zout/pekel op men motor
              ?

Comment

Toen we gisteren naar huis reden zijn we 3 strooiwagens tegengekomen. Temp op die moment: 3 a 4°C
                Er hing precies mist maar bij nader onderzoek bleek het opgegooid zout te zijn.
                Lijkt me niet echt effectief om bij droog weer te strooien.

Comment

ze geven nachtvorst en met dit weer is het normaal dat ze uitrijden
                  Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Ben juist terug van een kort ritje en inderdaad percies zout te veel dit jaar.
                    Op sommige rotondes lag het zout redelijk dik op een hoopje gereden
                    Dus nu gaan we motortje wassen
                    Kawasaki ltd450 ' 88, Honda cx' 650 '96 ,Kawasaki zx6r '98

Comment

-1°C toen ik deze morgen vertrok.

Maar geen strooizout gezien.
                      Sometimes I find a loose nut behind the throttle that keeps causing all sorts of problems...

Comment

iemand nog een idee of ze deze week nog gestrooid hebben?

Vorige week vrijdag rit gedaan met wazaa en bij thuiskomst zat er precies zout op men velgen dus moto direct gekuist.

Nu heeft het van de week goed geregend dus zolang ze niet hebben bijgestrooid zou het zo goed als weg moeten zijn.

bedankt alvast
                        Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Working...
                        X