Mededeling

Collapse
No announcement yet.

A12 Boomsesteenweg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• A12 Boomsesteenweg

Gewoon even iets te melden.
    Omdat ik twee weekjes terug een boete heb gekregen wegens overdreven snelheid op de boomsesteenweg ben ik
    dit vandaag dan ook even gaan nakijken of dit wel klopte. (aangezien ik vrij overtuigd was dat je daar 70km/u. mocht rijden).
    Dus vanaf de eerste lichten na de ikea (richting stad) is de snelheid gewijzigd van 70 naar 50 km/u.
    Ook vanuit het stad richting Boom hebben ze blijkbaar nieuwe bordjes gehangen van 50km/u.

Voor zij die nog steeds zoals ik dachten dat ze daar 70 mochten rijden....U bent gewaarschuwd

Re: A12 Boomsesteenweg

Bedankt maar onnodig, ik rij nooit te snel.
    Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Boenk .... (van mijne stoel gevallen vant lachen ... )
      Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
      Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
      als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Is da nieuw? Ik heb da nooit anders geweten richting boom. Vanaf de delhaize in Reet is het 50 tot in Boom. Of bedoelt ge gewoon langs beide kanten van de brug da het nu allebei 50 is?
        Richting Antwerpen vanaf Ikea was idd 70. Van die verandering wist ik nog niks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif
          oei, mijn geloofwaardigheid heeft weer een nieuw laagtepunt bereikt
          Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BartElias
            Is da nieuw? Ik heb da nooit anders geweten richting boom. Vanaf de delhaize in Reet is het 50 tot in Boom. Of bedoelt ge gewoon langs beide kanten van de brug da het nu allebei 50 is?
            Richting Antwerpen vanaf Ikea was idd 70. Van die verandering wist ik nog niks.
            Is dus langs bijde zijden van de brug

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Circuit Maniac
              Oorspronkelijk geplaatst door sherrif
              oei, mijn geloofwaardigheid heeft weer een nieuw laagtepunt bereikt
              eum sherrif..... als zijne motor koud staat zal je hem nooit kunnen betrappen op te snel rijden.

Comment

tot ergernis van de meesten...

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎