Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkeer frustraties...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Verkeer frustraties...

Er zijn 3 soorten automobilisten:
    - zij die mij gezien hebben en netjes uit de weg gaan (waarvoor dank )
    - zie die mij niet gezien hebben, maar gewoon op hun vak blijven (no problem )
    - zie die mij duidelijk zien aankomen en nog wat meer in de weg gaan rijden!

Is het nu toeval dat die laatste categorie bij mij 9 kansen op 10 ne mercedes is?!?!!
    Deze morgen weer 2 op de ring in Antwerpen, 't is file, ofwel gaan ze uit de weg, of ze blijven gewoon doorrijden, maar 2 pippo's knijpen gewoon de file dicht!
    De ene was ne mercedes Vito, dankzij de grote achteruitkijkspiegels heb ik duidelijk gezien dat em mij zag afkomen en vervolgens meer rechts gaan rijden, het vak ernaast ne camion waardoor ik er dus niet meer tussen kon!
    De 2e was ook ne mercedes!

Beseffen die niet dat dat ten eerste gevaarlijk is en ten tweede dat het niets uithaalt want als ik er voorbij wil dan vind ik wel een andere manier!!

Re: Verkeer frustraties...

Ik rij ook heel veel door de file en sommige dagen denk ik ook t zijn toch altijd dezelfde maar uiteindelijk klopt daar dus helemaal niks van en is het eender wie die uit de weg gaat of je de weg probeerd te blokkeren. Grote auto's, kleine auto's of auto's, camionetten..... De ene dag zijn het de die en de dag erop zijn het de andere. Zal allemaal te zien zijn met welk been ze uit bed gestapt zijn.

Anderzijds moet ik wel toegeven dat het niet altijd makkelijk is om een moto te zien aankomen. Nu ik tijdelijk zelf moet aanschuiven, zorg ik ervoor dat ik altijd goed op de kant rij zodat moto's ten alle tijde doorkunnen want vaak passeren ze mij dat ik ze niet eens heb zien aankomen. Als je in de file aan het remmen bent om afstand te houden, kan je praktisch bijna niet in je spiegel kijken en op zo'n moment komt er natuurlijk just ne moto af.

Dan hebt ge ook natuurlijk de pipo's die bewust in de weg gaan rijden. Voorbij geraken doet ge altijd, ik snap hun drijfveer niet, zullen gewoon gefrustreerde zieligaards zijn zeker?

Comment

Mensen die niet uit de weg gaan omdat ze mij niet gezien hebben, daar heb ik geen probleem mee, niet iedereen zit constant in zijn achteruitkijkspiegel te kijken, het zijn die klojo's die expres nog wat meer in de weg gaan rijden waar mijn haar van gaat rechtstaan

Comment

Uhu, dat snap ik ook niet. Wat heb je daar nu aan? Gelukkig heb ik die nog niet veel tegengekomen, meestal hebben ze me niet gezien en is het even wachten tot ze het door hebben en opzij gaan.

Waarschijnlijk gewoon gefrusteerde mensen die er niet tegenkunnen dat anderen snellen gaan dan zij. Koop dan zelf ne moter hé
        Kawasaki ER6-f 2008 - For sale
        MV Agusta Brutale 800 2013

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurgens
          Dan hebt ge ook natuurlijk de pipo's die bewust in de weg gaan rijden. Voorbij geraken doet ge altijd, ik snap hun drijfveer niet, zullen gewoon gefrustreerde zieligaards zijn zeker?
          Dat zijn van die bekormpen en kinderachtige personen, die denken: 'Als ik wordt opgehouden en moet iedereen worden opgehouden.

Oprijden op de linkse rijstrook van een rondpunt, opgehouden worden door bestuurder en dan niet kunnen afslaan omdat de bestuurders rechts hun best doen om u te blokkeren.
          A motorcycle is God's gift to mankind

Comment

Eueueuhhhhhhh ik heb een Mercedes Vito maar rijdt niemand bewust klem als ze langs komen .
            Ik heb vorig weekend zelf ook nog mogen smaken van dergelijke praktijken toen we 2 dagen na elkaar in Herentals/Geel de E-313 af moesten omdat die daar afgesloten was. Het was voor de auto's inderdaad lang (bij momenten tot meer dan 1,5 uur ) aanschuiven, maar als een motor dan voorbij komt blijkt dat toch een vorm van frustratie te zijn bij bepaalde mensen.
            Regelmatig op E-40 en E-19 aan het filefilteren en ook daar zitten figuren tussen die je wel degelijk zien en extra breed gaan rijden. Uiteindelijk worden ze enkel nog meer gefrustreerd want er langs geraken doen we toch dus snap ik hun drijfveer helemààl niet
            In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy
              Eueueuhhhhhhh ik heb een Mercedes Vito maar rijdt niemand bewust klem als ze langs komen
              don't take it personal

Comment

Is het hier niet tijd voor een move=>naar het frustratie topic?!

Ontopic: Van die h.fters heb je overal. Spijtig genoeg....
                08- GSX 750 F '00

Comment

Gewoon eens een kraske op trekken met uwe teenslider, dan is da "van de baan"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DEN EDDY
                    Oprijden op de linkse rijstrook van een rondpunt, opgehouden worden door bestuurder en dan niet kunnen afslaan omdat de bestuurders rechts hun best doen om u te blokkeren.
                    Da's toch iets anders ze.
                    En dan nog, doe gewoon en toerke extra!

Comment

Waarom is dat anders?
                      Omdat ze niet verplicht zijn om mij voor te laten en motoren die filerijden wel?
                      A motorcycle is God's gift to mankind

Comment

Idd, jij voert een beweging uit en zij vervolgen gewoon hun weg.
                        Expres trager gaan rijden om jou te hinderen mag uiteraard niet maar als ze gewoon langs je rijden of zelfs net achter je (op de rechtse rijstrook uiteraard) moet jij gewoon voorrang verlenen.

Comment

Levensgevaarlijke dingen die ronde punten met 2 vakken imho.
                          Nickel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DEN EDDY
                            Omdat ze niet verplicht zijn om mij voor te laten en motoren die filerijden wel?
                            Er staat in de wet dat jij mag filefilteren. Er staat nergens dat de auto's je moeten doorlaten
                            In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Er is nog een verschil tussen je weg vervolgen (en daardoor eventueel in de weg te rijden) en bewust uitwijken om een ander te hinderen.

Comment

Working...
                              X