Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dvd van motorwereld werkt niet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• dvd van motorwereld werkt niet

nog iemand die de dvd closer to the edge (the isle of man) gekocht heeft via motorwereld ?

bij mij werkt ie niet
    niet op de dvd speler aan de TV,niet in de laptop en niet in de vaste pc...

iemand waarbij het wel lukt ?

Re: dvd van motorwereld werkt niet

Die van mij werkt perfect,wel alleen geprobeerd op de DVD.
    Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
    Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

Best gewoon eens contact opnemen met motorwereld dan? Zullen wellicht zonder moeilijk te doen een vervanging opsturen.
      Sometimes I find a loose nut behind the throttle that keeps causing all sorts of problems...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Swa
        Best gewoon eens contact opnemen met motorwereld dan? Zullen wellicht zonder moeilijk te doen een vervanging opsturen.
        --- If everything’s coming your way, you’re probably in the wrong lane ---
        CBR600RR 2008 --> Street
        Going for naked

Comment

mijne werkt ook gewoon. en film heeft mij van begin tot einde geboeit!
          cbr 600 rr repsol
          cbr 600 rr eurobet

Comment

Ik heb er nog ene op overschot liggen moest iemand er nog ene willen.
            Gratis en voor niks maar wel zelf op te halen in de geburen van Zaventem of Aarschot.
            Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
            Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dysfunktional
              Ik heb er nog ene op overschot liggen moest iemand er nog ene willen.
              Gratis en voor niks maar wel zelf op te halen in de geburen van Zaventem of Aarschot.
              pm

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎