Maar ik zit keihard in tijdsgebrek...
Ik moet voor m'n werk auto's regelen die mee spelen in een in een film die we opnemen in Brussel.
Last minute is me gevraagd nog een audi A8 te regelen voor dit weekend. Momenteel ben ik al bezig met opnames voor een andere film dus ik zit door de dag met een waanzinnig tijdsgebrek om te telefoneren voor zo'n wagen.
Dus zie ik niet echt een andere mogelijkheid dan m'n vraag hier te posten
Ik zoek dus een audi A8, mag nieuw of oud model zijn voor:
Deze zaterdag 28ste : van 15:30 tot 18:30
en deze zondag 29ste : van 12:00 tot 18:00
In Brussel
Je mag ten allen tijde bij je wagen blijven, we gaan hem met respect behandelen en natuurlijk betalen we er voor!
De wagen moet wel ingeschreven zijn met Belgische nummerplaat.
En iemand die nog een witte volkswagen T4 die dicht is vanachter heeft staan mag me ook steeds contacteren
Ik moet voor m'n werk auto's regelen die mee spelen in een in een film die we opnemen in Brussel.
Last minute is me gevraagd nog een audi A8 te regelen voor dit weekend. Momenteel ben ik al bezig met opnames voor een andere film dus ik zit door de dag met een waanzinnig tijdsgebrek om te telefoneren voor zo'n wagen.
Dus zie ik niet echt een andere mogelijkheid dan m'n vraag hier te posten

Ik zoek dus een audi A8, mag nieuw of oud model zijn voor:
Deze zaterdag 28ste : van 15:30 tot 18:30
en deze zondag 29ste : van 12:00 tot 18:00
In Brussel
Je mag ten allen tijde bij je wagen blijven, we gaan hem met respect behandelen en natuurlijk betalen we er voor!
De wagen moet wel ingeschreven zijn met Belgische nummerplaat.
En iemand die nog een witte volkswagen T4 die dicht is vanachter heeft staan mag me ook steeds contacteren

Comment