Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd ivm transfo laptop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp gevraagd ivm transfo laptop

De transfo van mijn laptop heeft de geest gegeven
    Deze heeft een output van 19v en 4,7 amp

Als ik er een andere transfo op wil smijten geeft ie (mijn laptop) steeds de melding dat de output van de lader te laag is, zelfs als ik er een 19,5v 6,7 amp op smijt

Hoe kan dit?
    sigpic

Re: Hulp gevraagd ivm transfo laptop

Als dit toevallig een Dell laptop is, heb je een originele lader van Dell nodig.
    Zit soort van identificatiedraadje in zodat enkel die van Dell werken.

In geval van geen Dell... voel eens of de powerjack op de laptop niet los zit, of geplooid pinnetje (op lader of laptop)
    Uitgangspanning lader eens meten.
    Kan ook aan de stroomregulatie op het moederbord liggen...
    Krijg je die melding van de bios ?

Comment

Aan de melding te zien is het een HP laptop? Waarschijnlijk is de wattage van die voeding te laag.
      Probeer eens een 90Watt voeding want veel types van HP laptops laden niet op met een 65Watt voeding.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxxi
        Aan de melding te zien is het een HP laptop? Waarschijnlijk is de wattage van die voeding te laag.
        Probeer eens een 90Watt voeding want veel types van HP laptops laden niet op met een 65Watt voeding.
        19,5v x 6.7A = 130.65 Watt

Comment

Dat klopt maar wie zegt dat die laptop op 19.5V werkt? Die 0.5V kan al genoeg zijn om de overspanningsbeveiliging te triggeren.
          Ik schreef 65Watt omdat HP laptops volgens mij enkel 65 en 90Watt voedingen hebben. Die 130Watt voedingen worden vooral bij Dell gebruikt(de 90Watt zijn 20V). Daarom ook de vraag welk merk laptop hij heeft.

2 weken terug nog hetzelfde voorgehad met een HP latitude. 65Watt voeding werkte niet. 110Watt Belkin ook niet(beiden 19V).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxxi
            Dat klopt maar wie zegt dat die laptop op 19.5V werkt? Die 0.5V kan al genoeg zijn om de overspanningsbeveiliging te triggeren.
            Ik schreef 65Watt omdat HP laptops volgens mij enkel 65 en 90Watt voedingen hebben. Die 130Watt voedingen worden vooral bij Dell gebruikt(de 90Watt zijn 20V). Daarom ook de vraag welk merk laptop hij heeft.

2 weken terug nog hetzelfde voorgehad met een HP latitude. 65Watt voeding werkte niet. 110Watt Belkin ook niet(beiden 19V).
            Daar zal het waarschijnlijk aan liggen (90w)
            Het is een 6910 van HP
            Ori voeding is een 90 watter, de voedingen die ik probeer en die de melding geven zijn van Dell.
            sigpic

Comment

Check Pm
              It's Not the Size of the Dog in the Fight; It's the Size of the Fight in the Dog.
              sigpic

Comment

Working...
              X