Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met booking.com

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ervaringen met booking.com

Ik heb via booking.com een hotel geboekt voor 1 overnachting omdat ik volgende week vrijdag voor het eerst op Circuit in folembray ga rijden en toch wel uitgerust aan de dag wil beginnen.
    Op het reservatiedocument staat dat je het hotel moet contacteren indien je na 21 uur zou arriveren omdat de receptie gesloten is om 21 uur.
    Dus vandaag stuur ik een mail om te zeggen dat wij vermoedelijk na 21 uur gaan aankomen en dus te vragen wat dan de te volgen procedure is.
    Als antwoord krijg ik dat ik ter plaatse in een automaat moet betalen en dan de toegangscode voor parking en kamer krijg.
    Aangezien ik via booking.com alles betaald heb antwoord ik dit duis ook en plots krijg ik als antwoord dat de betaling via booking.com enkel dient als waarborg.

Ik sta hier dus nogal redelijk wantrouwig tegenover en vandaar dus even langs deze weg informeren of er mensen zijn die ook al via booking.com geboekt hebben en dus kunnen bevestigen of ontkennen dat dit de gebruikelijke gang van zaken is??
    Yamaha R1 2004

Re: Ervaringen met booking.com

geen paniek, ik werk altijd via booking.com voor het werk.
    In 90% van de gevallen is je kredietkaart enkel voor de reservering, je hebt dus nog niet betaald.
    Je betaalt enkel op het einde (incl minibar, eten, ...)

btw, als het prive is, een kleine tip: booking.com heeft ook steeds recht op een commissie (uiteraard). Zoek je hotel via booking.com en contacteer dan het hotel rechstreeks. Scheelt hem meestal rond de 10%.
    "Perfection is in the mind that makes mistakes"

Comment

Idd, kredietkaart is enkel als dekking als je niet zou komen opdagen.
      Totaal gene schrik voor hebben.
      Voor de rest enkel goede ervaringen met booking.com
      Is 1x per jaar grondonderzoek verrichten meer dan voldoende? sigpic

Comment

ik heb dit ook al eens gedaan en alles ging vlekkeloos. Met 3 man in één kamer + parking voor 2 wagens met remorquen + 3 keer ontbijt voor 43 euro all in. Try to beat that!
        En het was begod nog een goed bed ook.

Comment

Ah ok, dat stelt me toch al meer gerust.
          Ja het is inderdaad prive, en had via de site van het hotel zelf ook gekeken, en da prijs ws dezelfde
          Yamaha R1 2004

Comment

normaal staat er bij booking of er mogelijkheid is om te anuleren of niet...
            1 keer van de 6 a 7 reservaties is het misgelopen,was een overboeking,heb toen wel een dag gratis mogen gaan op andere datum booking rules
            one life,ride it...!!!

Comment

ook al voorgehad dat ik in 't hotel aan de balie, mijne tablet toon om de booking.com prijs te tonen, en zeg dat ik het ook zonder die commissie rechtstreeks wilde regelen .. maar nada noppes geen extra korting .. aan de balie dubbele prijs van booking.com .. dus dan maar voor zijn ogen met de gratis wifi van 't hotel via booking.com geboekt

die sleutelautomaten heb ik ook al vaak gebruikt als ik ergens rond een ontieglijk laat uur toekom.

Comment

Same here: booking.com doet enkel een reservatie van het geld op je creditcard als garantie. Betalen doe je uiteindelijk in het hotel zelf. Daag je niet op - zonder annulatie - wordt het bedrag wel van de creditcard gehaald.

IK heb professioneel en privé al meedere malen met booking.com gewerkt en dat ging steeds prima.
                Wel zorgen dat je die bevestigingsmail van Booking afdrukt. 1 keer boekte ik pas een dag op voorhand, toen ik s'avonds in het hotel kwam konden ze niet vinden. Na wat aandringen met de mail van booking vonden ze de reservatie toch ergens in hun eigen mailbox.

Booking = goed.
                (concurrerende sites ook al getest en niet goed bevonden )
                Is life real or just a dream?
                Yamaha R1 '08
                Zolder - Mettet - Franco - ...
                A racer never looks back

Comment

same here, geen problemen gehad
                  Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Ok, thx guys.
                    Nu alleen nog hopen op goed weer volgende week vrijdag en dan zal het wss een leuke dag worden.
                    Ik kijk er alvast naar uit.
                    Yamaha R1 2004

Comment

Ook al paar keer gebruikt en altijd goed verlopen. Laatste keer ons hotel in Thailand ook hier via hen geboekt en was prima in orde allemaal.

Nickel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NATAS
                        voor folembray gaan ik hier http://www.hotel-bellevue-coucy.com/
                        Heb je daar ook prijzen van?
                        Zelf houden ze die precies liever geheim.
                        BOCHTENPIKKER

Comment

BOCHTENPIKKER

Comment

Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡