Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ongeval met vluchtmisdrijf

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ongeval met vluchtmisdrijf

mijn18jarige zoonheeft een ongeval gehad met den otto.heeft de schuldige gelukkig kunnen ontwijken maar heeft daarbij een paaltje met een bord voor een evenement omvergereden.de tegenpartij is weggereden,wel getuigen maar die hebbengeen merk of nrplaat gezien .voor de schade toegebracht aan het bord vragen ze enkele euros minder dan de opleg van de verzekering slim hee+bij eventueele aangifte moet hij als jonge bestuurder nog es een bedrag van 200euro bijbetalen aan de maatschapij. nu mijn vraag aan jullie. kan de eigenaar van het bord weigeren dat ik hem een ander bord van zelfde kwaliteit bezorg???het is dibond 4mm dubbel bestickerd of geprint.mijn inziens zijn ze enkel op geld uit.oja ze sturen ons naar een firma in de buurt die dat paneel vervaardigd heeft(miss familie)om hun prijs te controleren en weigeren elk voorstel van ons. het bord is nog perfect bruikbaar en staat ondertussen terug geplaatst met slechts enkele kleine vervormingen die zelfs van dichtbij nauwelijks opvallen
    if you obey all the rules
    you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
    yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
    suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Re: ongeval met vluchtmisdrijf

vraag eens na de vergunning voor dat bord...
    Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

die zullen ze wel hebben denk ik want is een evenement dat reeds vele jaren doorgaat .betreft een autowijding, ironisch hee
      you miss all the fun

kawasaki z1000 '07
      suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

dibond 4mm dubbel geprint kost u ongeveer 100 euro per vierkante meter

ik zit in die branche

alles daar ver boven is dik geprofiteerd
        "Perfection is in the mind that makes mistakes"

Comment

Het feit dat het al een een paar keer is door gegaan wil niets zeggen. De meeste borden staan overal zonder vergunning. Ik zou het toch eens navragen bij de politie.

Comment

En indien niet vergund klacht indienen wegens het berokken van schade aan de auto van uwe zoon

Als ze volgend jaar het event opnieuw gaan doen, moeten ze toch een nieuw plakaat maken. Ze zullen een schone cent willen verdienen aan 't voorval.
            Triumph Street Triple R '16 | Triumph Street Triple '13 (RIP) | Ducati 900 Superlight MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 (bouwpakket)

Comment

Volgens mij kunnen ze je niet dwingen om bij dezelfde leverancier te gaan.
              Zeker opnemen met je verzekering.

Wat die andere betreft, die zal je nooit aansprakelijk kunnen stellen vrees ik, zelfs al zou je weten wie het was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
                Wat die andere betreft, die zal je nooit aansprakelijk kunnen stellen vrees ik, zelfs al zou je weten wie het was.

Daarvoor had uwe zoon die auto moeten raken.
                I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door realnuts

ik zit in die branche

tzal ongeveer nen 1/2 vierkante meter zijn schat ik. ik weet nog niet of het geprint is of ne sticker die er ophangt kga da vanavond es gaan bezien.Kan ik dat eventueel bij u bestellen+verzenden aan mij alst zo ver komt??? kan je aan de hand van een foto dan die print of sticker namaken???
                  you miss all the fun

kawasaki z1000 '07

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B-Gone
                    mijn18jarige zoonheeft een ongeval gehad met den otto.heeft de schuldige gelukkig kunnen ontwijken maar heeft daarbij een paaltje met een bord voor een evenement omvergereden.de tegenpartij is weggereden,wel getuigen maar die hebbengeen merk of nrplaat gezien .voor de schade toegebracht aan het bord vragen ze enkele euros minder dan de opleg van de verzekering slim hee+bij eventueele aangifte moet hij als jonge bestuurder nog es een bedrag van 200euro bijbetalen aan de maatschapij. nu mijn vraag aan jullie. kan de eigenaar van het bord weigeren dat ik hem een ander bord van zelfde kwaliteit bezorg???het is dibond 4mm dubbel bestickerd of geprint.mijn inziens zijn ze enkel op geld uit.oja ze sturen ons naar een firma in de buurt die dat paneel vervaardigd heeft(miss familie)om hun prijs te controleren en weigeren elk voorstel van ons. het bord is nog perfect bruikbaar en staat ondertussen terug geplaatst met slechts enkele kleine vervormingen die zelfs van dichtbij nauwelijks opvallen
                    Zouden die Heiligen dan toch zo Heilig niet zijn
                    Mss geen slecht idee om factuur en plaatsingsvergunning van het bord te vragen aan de verantwoordelijke .
                    I feel the need 4 the speed
                    speedtriple 2008 ( sold )+ r6 '99 circuit ( sold )
                    streettriple R 2013 Sold + R6 2005 circuit ( sold )
                    MT09 SP 2018

Comment

ik zit in die branche

tzal ongeveer nen 1/2 vierkante meter zijn schat ik. ik weet nog niet of het geprint is of ne sticker die er ophangt kga da vanavond es gaan bezien.Kan ik dat eventueel bij u bestellen+verzenden aan mij alst zo ver komt??? kan je aan de hand van een foto dan die print of sticker namaken???
                      ik werk voor een bedrijf dat de machines maakt om dibond en dergelijke te bewerken.
                      Eindproducten, daar moet je bij een klant van ons zijn.
                      Je kan altijd eens horen bij quality colors in Merelbeke. Of bij Supercolor, ook in Merelbeke.
                      Nu, afgaan op een foto en daarmee hetzelfde maken, dat lijkt mij niet makkelijk. Tenzij het puur tekst is, maar foto's, logo's of dergelijke, vergeet het maar.

En vraag inderdaad eens naar die vergunning. Met wat geluk moeten zij jou betalen ipv jij hen
                      "Perfection is in the mind that makes mistakes"

Comment

En vraag inderdaad eens naar die vergunning. Met wat geluk moeten zij jou betalen ipv jij hen
                        Die zou ik helemaal cool vinden
                        In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Zeker navragen ivm die vergunning.
                          ALS de vergunning er is en ze willen het vuil spelen dan zou ik ondanks de opleg, toch via de verzekering gaan en zowiezo een tegenexpertise vragen, kwestie van de boel lekker te rekken.

Vraag trouwens eens aan je verzekering: bij mijn vriendin ging de premie niet omhoog indien er minder dan €400 of €500 moest worden uitbetaald

Comment

Het was idd natuurlijk beter dat je zoon toch de tegenpartij had geraakt(en gehoopt dat hij dan niet veel lichamelijke letsels zou hebben opgelopen), ontwijken is nu eenmaal een natuurlijke reactie.

Zoals de meeste hier ook zeggen vragen of die klootzakskes een vergunning hebben,
                            Zoniet: pluimen die handel!
                            The Need For Speed

Comment

k'zou da bord er s'nachts gaan afvijzen dat ie dan maar eens aantoont welke schade er aan het bord is . Kan ik niet aan doen dat ze hun bord gestolen hebben of dat er vandalen dat bord vernield hebben

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎