Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vandalisme

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vandalisme

Mede liefhebbers,

vandaag kwam ik bij m'n moto aan en wat bleek.. er heeft iemand mijn kuipruitje stukgeslagen, en zodanig hard dat ook m'n lak (waar de ruit een deel over kwam) beschadigd is geraakt.
    een ruitje kost al snel ongeveer 100 euro, om van een Z750 koplamp nog maar te zwijgen.

Het is nu de 3e keer dat ik zoiets meemaak en ik heb er echt genoeg van.

Heeft het nut om een klacht in te dienen bij de politie indien je geen dader kent? Mij lijkt het eerder van niet, tenzij er ooit iemand opgepakt zal worden en hiervan de oorzaak kan zijn.
    Bij mijn weten stonden er geen camera's en getuigen heb ik ook niet.

Rotsituaties, blijf er toch gewoon af als het niet van jou is. Ben je jaloers? Spaar dan gewoon tot je het zelf kan betalen.

#frustraties uiten

Re: Vandalisme

Nut van aangifte te doen ... Mogelijk niet , mogelijk wel ... Stel dat ze ergens een vandaal hebben gepakt die zegt ; ik heb nog ergens ne moto kapotgeslagen maar weet niet meer waar ...

Duurt nu ook niet zo lang...

En kan me zo inbeelden dat dit een klote gevoel is ...
    Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
    Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
    als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

das echt klote
      ?

Comment

zo van die mensen moete ze ne kogel door de kop geve,daar kan ik echt simpel van worde als ze zoiets flikke.moeste ooit wete wie dat was wil ik gerust same me u eens een klapke gaan doen me die gast(en)
        kzal dan eens de vinding rijke uithange me hun smoelleke,das de enige manier da zo'n zakke iets wijs gemaakt kunne worde.

Grtz
        At 200km/h you got no friends

Comment

't Probleem is dat krapul beter beschermd wordt door onze apenwetgeving dan de slachtoffers. Zie maar wat er de laatste tijd in de buurt van Kortrijk gebeurt. Er op schieten mag je niet maar intussen zitten ze wel in je huis in te breken en je te bedreigen om de sleutels van je wagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr
            't Probleem is dat krapul beter beschermd wordt door onze apenwetgeving dan de slachtoffers. Zie maar wat er de laatste tijd in de buurt van Kortrijk gebeurt. Er op schieten mag je niet maar intussen zitten ze wel in je huis in te breken en je te bedreigen om de sleutels van je wagen.

En op dit bericht in het nieuws laten ze weer één of andere aan het woord: "we investeren zoveel in onze huizen, waardoor de luxe wordt uitgestraald. Dat steekt die Oostblokkers de ogen uit en breken ze in".

Dus met andere woorden, is het onze fout dat da krapuul bij ons komt inbreken.
            I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr
              Schieten mag niet ??
              Ik zou me daar niks van aantrekken.
              De eerste die s'nachts bij mij binnen komt zal rap kennis maken met "Mosberg cal12"
              2006 Yamaha FJR 1300
              ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Amai Jean , ne Mossberg das nen tijd geleden dak daar nog mee geschoten heb ... Is wel een zalig wapen ! richting badguy houden trekker overhalen ....simpel maar héél effectief ...

Zelfs zonder de trekker over te halen .. Doorzoeking van een gebouw ... Wapen opspannen en de sluitspier van de inbreker ontspande zich ... Lachen !!!
                Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!

Comment

Comment

heb dat in de tijd ook eens gehad bij mijn autospiegel, de kant van het voetpad lag eraf en was alleen mijn auto in de straat. Misschien ook jaloezie omdat het een uitgebouwd seatje was
                    Yamaha R6 '99
                    Suzuki GSXR750 K9
                    Suzuki GSXR1000 K10
                    Honda CBR600RR 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif
                      Amai Jean , ne Mossberg das nen tijd geleden dak daar nog mee geschoten heb ... Is wel een zalig wapen ! richting badguy houden trekker overhalen ....simpel maar héél effectief ...

Zelfs zonder de trekker over te halen .. Doorzoeking van een gebouw ... Wapen opspannen en de sluitspier van de inbreker ontspande zich ... Lachen !!!
                      Ik zou wel eerst richting benen schieten he, zo kan het parket mij niks verwijten
                      edit: kheb een vergunning voor (als ex sportschutter mag ik dat nog hebben).
                      Mijn handwapens heb ik moeten afgeven , vergunning was verlopen (S&W cal .41, P38 9mm, GP 9mm)
                      2006 Yamaha FJR 1300

Comment

Als ge met hagel of baletten schiet gaat dat afhankelijk van de afstand tot uw doel weinig uitmaken he ...

En schieten op iemand gaat ge altijd de nodige uitleg aan moeten geven he Jean, al ben ik persoonlijk van mening dat bescherming van uw eigendom mee in de wetgeving van de wettige verdediging zou moeten gestoken worden...

Daarom dat het spijtig was dat Die juwelier (Tiberghien of zoiets) niet naar assisen verwezen is maar door beroepsrechters moest beoordeeld worden .. Een assisenjury zou die man nooit veroordelen !!! Misschien als je een bordje zet dat je inbrekers gaat doodschieten dat ze niet meer rond de voorbedachtheid kunnen en daardoor een doorverwijzing naar assisen niet meer kunnen omzeilen... Ik hoop alleen dat je het nooit nodig zult hebben

Comment

Er zitten hier precies toch een baar agressieve baaskes tussen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif
                            Als ge met hagel of baletten schiet gaat dat afhankelijk van de afstand tot uw doel weinig uitmaken he ...
                            er staat altijd 5 breneck cal 12 erin (voor de kenners)
                            de rest neem ik erbij , maar tegenwoordig zijn de inbrekers ook bewapend, dus...............
                            edit: nu terug on-topic "vandalism"
                            2006 Yamaha FJR 1300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McDaddy

En op dit bericht in het nieuws laten ze weer één of andere aan het woord: "we investeren zoveel in onze huizen, waardoor de luxe wordt uitgestraald. Dat steekt die Oostblokkers de ogen uit en breken ze in".

Dus met andere woorden, is het onze fout dat da krapuul bij ons komt inbreken.
                              Of de ploeg van koppen die de gevangenissen in België gaat bezoeken om de overbevolking vast te stellen. om dan een gedetineerde te interviewen die klaagt dat het onmenselijk is om met 4 man 23 uur opgesloten te zijn.
                              A motorcycle is God's gift to mankind

Comment

Working...
                              X