Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Camera's in Mechelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Camera's in Mechelen

Weet iemand of die 4 camera's (2 aan elke kant) op de baan van Mechelen naar Willebroek flitscamera's zijn?
    (dus als je net voorbij de lichten, na de macdo richting de autostrade aan't rijden zijt, hangen aan de middenberm)
    (of als je van de autostrade richting macdo van Mechelen bolt)

Of zijn dat gewoon robuuste camera's voor de verkeersstroom te bekijken???

(ze lijken op flitscamera's met dubbele ronde gaten maar ze hangen zodat ze u langs voor zouden flitsen?)

vroeg me da gewoon af
    if you don't succeed at first, skydiving ain't for you!

Normaal staat er ergens langs de kant een klein bordje met de uitleg maar geen zinnig persoon stopt daarvoor :-)

als ik op de ring richting Pauwels/E19 rijdt van katelijne waver, dan zie ik deze ook.

Als ik me niet vergis zijn dat de nummerplaat scanners rond mechelen zodat Bart Somers weet wie er van en naar Mechelen rijdt.

Comment

Big brother is watching ...
      Is life real or just a dream?
      Yamaha R1 '08
      Zolder - Mettet - Franco - ...
      A racer never looks back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M@@rt3n Bekijk Berichten
        Normaal staat er ergens langs de kant een klein bordje met de uitleg maar geen zinnig persoon stopt daarvoor :-)

als ik op de ring richting Pauwels/E19 rijdt van katelijne waver, dan zie ik deze ook.

Als ik me niet vergis zijn dat de nummerplaat scanners rond mechelen zodat Bart Somers weet wie er van en naar Mechelen rijdt.

Dit zijn nummerplaat scanners, aan de nekkerhal staan der ook nog zo'n paar..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BartElias Bekijk Berichten

Dit zijn nummerplaat scanners, aan de nekkerhal staan der ook nog zo'n paar..
          08- GSX 750 F '00

Comment

Flitsers zijn het in ieder geval niet want ik vergeet er telkens mijne cruise control af te zetten en TomTom live geeft ze niet aan.

Comment

aan de nekkerhal staan der ook nog zo'n paar
              lol die had ik nog nie gezien...moet toch wa beter beginnen opletten

en wat doen ze daar mee?? of was de bedoeling?
              if you don't succeed at first, skydiving ain't for you!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Bekijk Berichten
                lol die had ik nog nie gezien...moet toch wa beter beginnen opletten
                In theorie boeven pakken.

Oostende is hiervoor een goed voorbeeld. Daar is zo goed als geenenkele grote baan naartoe waar ze niet je nummerplaat uitlezen. Als je in hun database staat komen ze je achteraan.

Het grote probleem met dit soort gezever is dat er geen ingebouwde controlesystemen zijn en amper regels voor het gebruik hiervan. Een flik uit Oostende kan dus perfect zien of zijn vrouw weer op een ander zat zonder daar iets van te vertellen zonder dat hij zich moet verantwoorden voor het opzoeken van plaat 1-XXX-YYY.

Allemaal mooi in theorie, maar big brother zonder enige vorm van controle vinden de meesten onder ons denk ik niet erg fijn.
                Sometimes I find a loose nut behind the throttle that keeps causing all sorts of problems...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Bekijk Berichten
                  In Turnhout & Oud-Turnhout hebben ze die ook hangen op al de grote invalswegen en nog een paar andere plaatsen langs de grote wegen. Ook met nummerplaatherkenning. Daar doen ze er dan ook trajectcontrole bij (zoals nu pas op de E17), dus alleen afremmen voor de gewone flitspalen is niet meer voldoende.

In't begin toen het systeem nog niet gehomologeerd was is er toch al ne kerel mee veroordeeld, hij had 16 overtredingen gemaakt en de rechter vond de zaak voldoende bewezen (het was ook elke keer deftig te snel ).
                  Kawasaki ER6-f 2008 - For sale
                  MV Agusta Brutale 800 2013

Comment

die in walem op de brug zijn dus geen flitsers?
                    Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

In en rond Mechelen hangen er blijkbaar overal zo'n camera's.
                      O.a ook in zemst aan de carrefour en ook voor het binnenrijdern van hombeek als je van Zemst komt.
                      Ik heb me laten vertellen dat ze deze zouden gaan gebruiken voor trajectcontrole. (weet niet of het waar is)
                      Yamaha R1 2004

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎