Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het blijft uitkijken op de baan.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Het blijft uitkijken op de baan.

Kreeg dit gisteren te lezen van een kennis van mij:

We waren met 7 man gaan rijden. 1 van ons viel in pan op de ring. Maar wij hadden da ni gezien. Dus een eindje verder viel op da we er 1ne miste dus zijn we terug gedraaid. We draaien in geel terug de ring op en ik rij 2e. Vertrekken op de linkse rijbaan en na 300 meter besluit er ene me zenne auto om nen andere auto voorbij te steken. Den eerste ga vol in de remmen. Ik ook,den 3e verschiet en ga ook vol in de remmen maar voorwiel blokkeert en valt. Mijn voorwiel blokkeerde ook dus los mijne rem. op da moment zie dieje auto da en ga dieje terug naar rechts en zie ik een gaatje tussen de betonnen vangrail en dieje auto. dus stuur naar daar. Maar dieje eerst reed zag da gaatje wss ook en dieje stuurt ook naar links. Ik rij achter op hem,dieje valt,ik vlieg tegen de vangrail en mijne moto blijft daar tegen schuren en ik zit tussen menne moto en diejê rail en menne arm word opengeschuurd tot op de pezen. Op da moment heb ik me terug afgeduwd op dieje rail en ben trg op menne moto gaan zitten en ben dan naar de kant gebold. Heb menne moto daar neergezet,ben afgestapt e zag mijn maten daar 200 meter terug liggen. Wou gaan helpen maar wist toen ni hoe erg ik er zelf aan toe was. ben 30 meter terug gelopen en ben dan op de grond moeten gaan liggen want was veel bloed aant verliezen....

Mijn eerst indruk is wel; dat die mannen iets sneller zullen gereden hebben dan is toegelaten, maar hier zie je toch maar weeral eens dat chauffeurs totaal geen rekening houden met motoren.
    [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

WTF!!!!

Dzjeezes!!
    In ieder geval eerst en vooral veel beterschap voor uw kameraden!!

Comment

Miserie....
      ?

Comment

ne maat van mij was daar ook bij(moto waarschijnlijk perto),al een geluk da ze het nog kunnen voort vertellen,had erger kunnen zijn

greetz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
          WTF!!!!

Dzjeezes!!
          In ieder geval eerst en vooral veel beterschap voor uw kameraden!!
          first you see god than you hit the brakes...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kiekeboe Bekijk Berichten
            S1000XR

Comment

horror verhaal , veel beterschap voor uw kameraden.
              Suzuki Bandit GSF600S '01
              Suzuki GSX1400 '02

Comment

Stond ie in panne richting het ronde punt? Met een iets ouder model (nen Honda denk ik, maar schiet m'er niet voor dood)? Wilde er nog voor terugdraaien, maar zag aan de lichten idd een bende moto's een U-turn maken en met de veronderstelling dat de collegialiteit onder de motards groot genoeg was, ben ik maar doorgereden...
                Wens ze in ieder geval veel beterschap!

Comment

veel beterschap aan u kameraden.
                  Hopelijk is die wagen ook gestopt en niet doorgereden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kisho Bekijk Berichten
                    horror verhaal , veel beterschap voor uw kameraden.

veel beterschap!!
                    Fa Kin Su Pa

Comment

@ Blutske; Ja dat zullen ze geweest zijn.
                      Die kerel met dien auto heeft verklaard dat hij niet is uitgeweken.
                      Al de rest van getuigen zijn gewoon door gereden.
                      [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michael Bekijk Berichten
                        veel beterschap aan u kameraden.
                        Hopelijk is die wagen ook gestopt en niet doorgereden
                        maar meestal is de vogel aan gaan vliegen want diene heeft niks
                        Vorig bericht juist gemist, maar zo geraakt ge er dus ook vanaf
                        Never forget who helped you!
                        Never forgive who fu*ked you.
                        Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Fuck man. Ben blij dat je het nog na kan vertellen. Hopelijk wordt de wagen in zijn onrecht gesteld.
                          Don't get mad, get even!

Comment

Alvast veel beterschap aan uw vrienden gewenst en hopelijk laat één van die getuigen iets weten zodat die autobestuurder alsnog in zijn onrecht word gesteld zodat de motards hun schade word vergoed,maar zal niet simpel zijn.suc6 gewenst en een spoedig herstel.
                            Honda cbr 600f 2006
                            circuit:yamaha r6 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NATAS
                              sterkte en spoedig herstel!!

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎