Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pakket verzenden naar NL

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• pakket verzenden naar NL

Hey

Ik moet een pakketje verzenden naar NL..... 70x15x15cm ongeveer en 1 kg...

Kan iemand mij een pakjesdienst aanraden die prijskwaliteit goed is voor een occasionele verzender? DHL wil mij daar 40 euro voor aanrekenen.. ik weet niet ofdat dat 'de prijs' is.. de winkel waarvan het komt kan dat voor 12 euro verzenden maar ik neem aan dat die voldoende korting hebben

thanks,
    M.

bij de post (bpost) is da 15,50 voor een pakske onder de 5kg
    Daar zit dan tracking en verzekering in

Comment

thanks :-) ik dacht 'by default' dat de post wel het duurste zou zijn. Zal er morgen eens langsgaan

Comment

Als ge toevallig in de buurt van de grens zou werken, efkes de grens oveer wippen en in Holland naar de Post gaan, meestal nog goedkoper.

Comment

indeed, de post is veruit de goedkoopste, en levert de laatste tijd nog redelijk stipt ook
          http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wreckah Bekijk Berichten
            indeed, de post is veruit de goedkoopste, en levert de laatste tijd nog redelijk stipt ook
            Ik heb de indruk dat dit veel kan verschillen per locatie. Als ik iets bestel de laatste tijd komen de pakketten dikwijls laat en beschadigd aan.
            Over verstuurde pakketten kan ik niet meespreken. Lang geleden dat ik nog iets verstuurd heb.

Comment

pakket (met een niet complete gilles rearset ) is voor 15,50 euro verstuurd naar de NL webshop vandaag...

al bij al vrij makkelijk en goekoop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                Als ge toevallig in de buurt van de grens zou werken, efkes de grens oveer wippen en in Holland naar de Post gaan, meestal nog goedkoper.

Inderdaad. Zo deed ik het vroeger ook toen ik nog aan de grens woonde. Moet zelfs geen postkantoor zijn. Er zijn ook krantenwinkels waar het kan.
                I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎