Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oproep runner x gevallen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• oproep runner x gevallen

niemand op forum nu online met een remork ?
    runner x is gevallen en zijn tuf is na de botten
    als iemand hem kan gaan halen
    staat in de buurt van bokrijk
    yzf 1000 RR 'red devil'

ze zijn onderweg devilke

duc4ever

Comment

ochgij?
      daarstraks nog een lekker verhaal,sjans da ze met 2 waren anders toek klop kermel
      ene kruist mij met ne astra station op da stukje van 't groot rondpunt naar da kleintje toe op die weg
      ik had men grootlicht op(ja rijd door die bos altijd zo da ze mij tenminste zien afkomen tegen 180+ )
      flkker flikker ma da hindert niet overdag want geen enkele andere heb ik ooit zien knipperen of tuuten(snachts is get anders eh)
      op ne keer wijkt die op mij af de zot hij door en ik terug gedraaid en erachter om wel es ff te zegge da zo'n dinge niet kunne.
      zag 'm mij afkomen,ging 'm al op de weg staan met zenne zoon,stomme ezel,wou 'm mij ook nog ff deraf slaan of zo.
      hij had sjans da k men koe aanhad(da mot nie zo in die krappe figuur ) want anders had ik 'm wel ff getoekt
      sommige mensen eh....

Comment

ok

goed idee dak da zei van u te contacteren dan
        yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

tnx devil en de rest
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
          hoe gekker hoe liever

Comment

oei??
            hebt ge iets?
            sigpic

Comment

en runner, wie geht's?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kay
                en runner, wie geht's?
                Runnerx heeft gelukkig niks. Moto is fel beschadigd. Maar dat is eigenlijk bijzaak. Moto kunnen we vervangen of herstellen, Runnerx nie.
                Nogmaals bedankt mensen voor de hulp.

Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Proficiat aan de jongens, dit is weer een mooi voorbeeld dat motorrijders om mekaar en andere mensen geven !!

succes en beterschap aan runner x !

erfect: erfect: erfect: erfect: erfect: erfect: erfect: erfect:
                  if you can't fuck it or ride it,

it's not worth having it ! :biggrin:

Comment

srr runner dak ni zelf kon komen ma je hebt slechte dag gekozen

belangrijkste is da je zelf nix hebt
                    en leergeld moet iedereen betalen e
                    spijtig da da juist tegen die 1e paal moet zijn
                    ma voor zelfde geld was jij tegen de paal en da zou veel erger zijn geweest !
                    ni willen lopen voor je kunt gaan runner !(ge hebt uwe naam ni gestolen )
                    dan zalt wel lukken
                    yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

hier een fotootje van m'n tank, ziet er erg uit, 't valt al bij al nog mee behalve die tank trekt zo op niks(is wel bruikbaar)
                      Oprichter 2fast4u 2004
                      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

mijn eerste schuiver was ook in bokrijk zo ne dubbele bocht !

maja zo leren we allemaal ma kost godverdoeme geld !
                        if you can't fuck it or ride it,

it's not worth having it ! :biggrin:

Comment

hoe het gebeurd is:
                          'k zat op 'n rond punt, 'k moest 2de afrit hebben, en bij de eerste afrit schoot een zwart golfke voor m'n neus in, aangezien ik zeker niet tijdig kon remmen, heb ik een uitvlucht moeten zoeken aan de binnenkant van de rotonde wat uiteindelijk verkeerd afliep...
                          m'n moto schoof tegen een lantaarnpaal , ik gelukkig niet.
                          op een of andere bizare reden heeft m'n kontje ook een slag gekregen, en toen lag hij uiteindelijk met de benzine tank tegen de paal gedeukt.

en terwijl ik bezig was met vloeken en ne keer tegen die paal te kloppen, sjeesde die auto weg. niemand iets gezien, en ik heb z'n plaat ook net gemist.

en 'k was net onderweg bezig met het plannen van een route voor de 2de 2fast4u-meeting
                          Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                            hoe het gebeurd is:
                            'k zat op 'n rond punt, 'k moest 2de afrit hebben, en bij de eerste afrit schoot een zwart golfke voor m'n neus in, aangezien ik zeker niet tijdig kon remmen, heb ik een uitvlucht moeten zoeken aan de binnenkant van de rotonde wat uiteindelijk verkeerd afliep...
                            m'n moto schoof tegen een lantaarnpaal , ik gelukkig niet.
                            op een of andere bizare reden heeft m'n kontje ook een slag gekregen, en toen lag hij uiteindelijk met de benzine tank tegen de paal gedeukt.

en terwijl ik bezig was met vloeken en ne keer tegen die paal te kloppen, sjeesde die auto weg. niemand iets gezien, en ik heb z'n plaat ook net gemist.

en 'k was net onderweg bezig met het plannen van een route voor de 2de 2fast4u-meeting
                            Ik ben heeeeeel blij dat runnerx niks heeft, maar nu is da voor ons wel een (klein) probleem, want hij moest eigenlijk nog de volgende ardennenrit en de volgende meeting enz..... gaan rijden.
                            Door iemand anders zijn schuld moeten wij van het forum en hijzelf er eigenlijk onder lijden
                            Maar dit gaan we nog wel oplossen.

Hulp is welkom

Sponsors - 2fast4u.be

Comment

als ik kan helpen

je weet waar ik ben e erfect:
                              yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Working...
                              X