Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vanwaar komt je Nickname

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vanwaar komt je Nickname

Vanwaar komt je nickname?

Mijne bestaat uit mijn initialen + mijn sterreteken. Ben dus geen discjockey ofzo...
    http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

hmm zou het begot al niemeer kunnen zeggen. Heb ooit een oude bangelijke retro plaat gehoord (kameraad had die liggen) en dienen dj was ne zekere "braintist". Ma de rest weetek niemeer. Loop al zo lang rond me die nickname oftewel gewoon doc

Wegens te lui om iet anders te bedenken zit ik er nu dus nog mee

Comment

de mijne effe history

vroeger had ik deze nicks a.i en tidus
      deze nicks werd ik bue op de tijd dus ging op zoek naar een nieuwe nick en de deze vond ik op msn toen

Folksyhypercurve

deze nick heb ik enkele dagen gebruikt ma omdat de naam zo lang is heb ik er folksy van gemaakt (origineel he )

Comment

de mijne is gewoon een afkorting van men voornaam. Ik heet eigenlijk Gwendolyn maar ik vind da zooo langdradig om te schrijven en om mij zo te noemen dus iedereen die mij kent zegt gewoon Gwenny tegen mij hoewel men ouders daar niet zo kunnen mee leven ...
        great minds think alike!!

live drunk or die trying! zv.be

http://spaces.msn.com/members/vippie1979

http://www.hoteldefrance-sospel.com/

Comment

de mijne snapde wel zeker, en ske is omdat ik maar klein ben

duc4ever

Comment

Chris -> CriZ
            I'm not speeding, I'm qualifying!!!
            - When we ride on our enemies -

Comment

awel 'k had vroeger een opgevoerd scooterke(heb'k nu nog staan ) da was een gilera runner.
              en 'k was in die'n tijd aan't zoeken naar ne nieuwe nickname, dus heb'k er RunnerX van gemaakt.

ervoor had ik als nick Amigo, die kwam van zo'n heel oud brommerke, m'n allereerste 2wieler: een Honda amigo. maar'k vond die naam "amigo" niet echt goed
              Oprichter 2fast4u 2004
              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
              hoe gekker hoe liever
              -------------------------------------------

Comment

ik ben nogal een ps2-freak zodoende; player one wins the race!
                Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

loll
                  [quote="player one"]ik ben nogal een ps2-freak zodoende]
                  I'm not speeding, I'm qualifying!!!
                  - When we ride on our enemies -

Comment

Tsja, mijn nick is ook niet zo origineel aangezien ik als Isabel door het leven ga...

Comment

Mijn is heel gemakkelijk, rij met ene Gsx-r 750 dus Gixxer750

Comment

en de mijne,twin omdat ik gek ben van tweecilinders,sparkske omdat ik niet zo leuke herrinneringen beb aan een losgekomen bougiekabel,en dit ontdekte bij draaiende motor ( awel da geeft een patat ) :biggrin:

Comment

mijne nick komt uit mijn scouting verleden, zoals iedereen wel weet krijg je bij de jeugdbeweging een totemnaam.Deze naam komt overeen met persoonlijkheid en karakter. De mijn is luidruchtige condor. En ja ik weet het loudy is geen fatsoenlijk engels maar op een tocht door engeland heeft een engelse collega mij altijd zo aangesproken en daar was mijn nick: loudy condor.
                          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

mijne is simpel: Jantje omdat ik Jan heet en tje omdat ik nog klein ben hé
                            sigpic

Comment

Ik ben een ongelooflijke fan van Samson en Gert,.....

Comment

Working...
                              X