Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2fast4u.be CHAT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 2fast4u.be CHAT

De chat bestaat al langer, maar is een tijdje weggeweest. Bovenaan in de menu '2fast4u.be' staat een link naar de chat. Om erop te geraken heb je de java plugin nodig. Deze kan je gratis installeren vie onderstaande link:

java plugin installeren

We hopen dat er veel volk op de chat gaat komen om wat te zeveren over

Voor degene die weten hoe ze met mirc moeten werken (tutorial verder in dit onderwerp):

Server: irc.chat4all.org
    Room: #2fast4u.be

menskes tis eens hoog tijd dat ge op de chat komt kijken...

btw: er zijn "coole bikers" aanwezig :tongue:
    I'm not speeding, I'm qualifying!!!
    - When we ride on our enemies -

Comment

'k denk dat het een goed idee is om hier eens te posten al iemand op de chat zit...
      zoals nu, 'k zit op den chat... vikske ook, komt erbij
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

da werkt bij mij niet hoe komt da
        I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Comment

Die werkt bij niet ik krijg gewoon een grijs beeld en dat is alles
          Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

idem hier enkel grijs beeld
            Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK
            Die werkt bij niet ik krijg gewoon een grijs beeld en dat is alles
            I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Comment

je moet even wachten...
              bij mij duurt het ook wel iets langer dan iets anders hoor !
              God must love stupid people, he made so many!
              Vikske per sempre !!!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vikske
                je moet even wachten...
                bij mij duurt het ook wel iets langer dan iets anders hoor !
                Ik heb al eens het een uur laten staan zo en niets
                Okinawa Goyu Ryu

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Normaal krijgt ge een venster van java waar ge op "yes" moet klikken om de chat te starten. En anders zeker de java-plugin installeren (www.java.com)

Binnenkort schakelen we over naar een nieuw systeem waar geen plugin meer voor nodig is en dat bij iedereen zeker moet werken. Nog efkes geduld

Comment

Grijs

Mensen, als je wilt chatten via het programma van het forum, moet je een recent versie van het Java 2 Platform hebben.

Heel makkelijk om te installeren: http://www.java.com en dan op 'Get It Now' klikken, verder de eenvoudige instructies volgen, is zo gebeurd.

Let wel ook op Firewall en Antivirus toestanden die de installatie tegenhouden, of godbeterd het chatten zelf.

Als je professioneel wilt IRC chatten, kan je X-Chat gebruiken, zeer proper, zeer gratis.

En persoonlijk houd ik wel van Trillian , dat kan AIM en Yahoo en iChat en MSN en IRC allemaal door elkaar, voor de echte kletskousen dus. De Trillian Basic is ook gratis
                    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

13 leden online en 16 gasten ... en toch alleen in de chatroom .... nog kandidaten?
                      2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door transalpje
                        13 leden online en 16 gasten ... en toch alleen in de chatroom .... nog kandidaten?
                        sorry maar heb nog altijd hetzelfde probleem
                        Okinawa Goyu Ryu

Comment

misschien kan ik het je uitleggen via msn, je staat nu op mijn lijstje
                          2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Het ziet op mijn scherm even grijs als buiten.
                            Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

je moet javascript downloaden he ... dan werkt het was bij mij ook zo http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp

Comment

Working...
                              X