Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Veeeeel te snel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Veeeeel te snel

Op deze mooie warme zondag ben ik "gepakt" door de mannen in't blauw, in de richting van breda naar antwerpen aan de afrit van loenhout zijn ze achter een vriend en mij komen rijden. Mits enkele wagens een vrachtwagen aan het voorbijsteken waren hebben we zonder enig vermoeden die wagens langs midden voorbijgestoken. Tot ons groot plezier was na die rij auto's een heeeeeel lang open stuk, mits de zweet ons langs alle kanten afdroop besloten we om een spurtje te trekken, zeer dom als je weet dat ze achter ons waren...
    Zo gedacht zo gedaan, de gaas helemaal open, even moeten vertagen naar een 180 en dan terug tot aan de afrit van St Job de kraan volledig open... Om een idee te hebben van waar mijn collega zich bevond heb ik even in de spiegels gekeken waar ik een audi opmerkte die op het laatste nippertje op de oprit vloog en dicht bij mijn buddy kwam rijden. Doordat ik mij op de baan moest concentreren heb ik er geen aandacht aan gegeven tot ik uit de bocht kwam, daar zach ik die audi met een armpje dat uit het raam kwam en 2 blauwe flikkerlichten die in de voorbumper waren geinstralleerd, SLIK :cry:
    Verder niet de held uitgehangen en direct gestopt op de carpoolparking.
    Ze vroegen of ik mijn rijbewijs opnieuw wou doen :cry:
    de audi namelijk een rs6 had problemen om te volgen, en daardoor konden ze geen juiste snelheid opmeten, hebben ook niet naar de Procureur des Konings gebeld en ben ervan afgekomen met een boete van 175€ voor een snelheid van 160km/u, ik heb em helemaal opengedraaid en haalde die dag op teller een dikke 250, de buddy met zijn R1 daar nog een stukje boven...
    Veeeeeel chance gehad en een boete dat ik met plezier betaal, ik heb uiteindelijk mijn rijbewijs nog en dat is het belangrijkste...

:wink: :twisted: :twisted:
    het is makkelijker gaas te geven dan een kader uit te blutsen

hoooow hebt gij sjans!!!
    I'm not speeding, I'm qualifying!!!
    - When we ride on our enemies -

Comment

Zo een geluksbrenger wil ik ook. Dit is een verhaal waar je nog veel mensen kunt verrassen. Ik zou het wel afraden om je geluk nog zo eens te beproeven want dan hebben ze je met je kl**.

Alle gelukszak
      “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Zou zeggen heel veel sjans gehad. Ik hou mij altijd in as er opeens ne auto achter mij zit en ik aant gassen ben, laat em dan eerst voorbij ff binnenloeren en dan terug gas derop als ik niks zie van apparatuur. Uiteraard als de mogelijkheid er is om te gassen.
        Suzuki rules
        “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Ik kijk ook altijd eerst goed rond voordat de gas erop gaat, want ik heb meestal heel veel geluk bij zo zaken . En anders eens op de duitse autostrade gaan gassen, daar kun je de top is er uit halen en moest je dan toch op een stuk komen met snelheidbeperking, dan flitsen ze toch langs voor:tongue:

Comment

amaai men botte das geluk hemmen,k'sen kontent in jou plaats

Comment

Damn, ma gij hebt geluk gehad zenne

Comment

idd veel sjans

als die audi u it kon bijhouden waart ge wel serieus aan't geven, die flik moest echt wel ne motofreak zijn dat hij je liet gaaan.
                zijt voorzichtig he maat, de volgende keer mss minder sjans
                tis altijd ombouwtijd ....

Comment

zema zeer zeker da'k veel geluk heb gehad, en ik denk inderdaad dat da een motofreak was die kerel.

Nu ik kijk normaal gezien echt goed uit de doppen ook wanneer ik snel aan't rijden ben kijk ik regelmatig naar achteren, maar nu heb ik er dus echt geen vertrouwen in, wie had aan een audi rs6 gedacht, geen getinte ramen geen camera niets plus ze kwamen langs achteren ik ben ze niet eens voorbij gestoken, het grappige was da ze echt alles hebben moeten opengooien en da ze niet konden volgen:biggrin:

niet slecht voor een britse 600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daytonamike
                    zema zeer zeker da'k veel geluk heb gehad, en ik denk inderdaad dat da een motofreak was die kerel.

Nu ik kijk normaal gezien echt goed uit de doppen ook wanneer ik snel aan't rijden ben kijk ik regelmatig naar achteren, maar nu heb ik er dus echt geen vertrouwen in, wie had aan een audi rs6 gedacht, geen getinte ramen geen camera niets plus ze kwamen langs achteren ik ben ze niet eens voorbij gestoken, het grappige was da ze echt alles hebben moeten opengooien en da ze niet konden volgen:biggrin:

niet slecht voor een britse 600
                    nu valt het me pas op, ne brit!!
                    neemt bij bij de 2e plaats in me hart (na americanen, laat dat duidelijk zijn)
                    hehe, ik heb e vandaag ook ogen zien trekken van mijn kraam, vraag maar aan tdm
                    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Lap die klojo's hebben me terug bij mijn kloten, heb voorbijgestoken waar een inhaalverbod was, terug met een anonieme wagen achter mijn gat en terug 175€ boeten, da's op 4 dagen 2 maal met de moto rijden voor 350€, SLIK

Comment

Lap die klojo's hebben me terug bij mijn kloten, heb voorbijgestoken waar een inhaalverbod was, terug met een anonieme wagen achter mijn gat en terug 175€ boeten, da's op 4 dagen 2 maal met de moto rijden voor 350€, SLIK
                        Gij hebt zeker een abonnement

Kunt misschien een klantenkaart vragen, 10de keer is de boete gratis
                        http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Comment

ik pas toch liever op da abonnement, ik ben er zelfs over aan't denken om mijn plaat terug te geven en enkel op circuit te gaan rijden. Trouwens het boertige aan heel de zaak is da de auto voor mij plaats maakte( ging helemaal naar rechts op het rijvak) om mij voor te laten, er was een streepjes lijn dus dacht ik echt niet dat ik iets fout deed...

Comment

ik pas toch liever op da abonnement, ik ben er zelfs over aan't denken om mijn plaat terug te geven en enkel op circuit te gaan rijden. Trouwens het boertige aan heel de zaak is da de auto voor mij plaats maakte( ging helemaal naar rechts op het rijvak) om mij voor te laten, er was een streepjes lijn dus dacht ik echt niet dat ik iets fout deed...
                            Kan me goed voorstellen dat je er nu aan denkt om je plaat in te leveren, 350€ aan boetes op een paar dagen tijd dat komt hard aan. Als ik daarmee thuis zou komen maakt mijn vrouw me van kant denk ik.
                            http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Comment

die van ons weet da ik er niks aan kon doen, en heeft me zelfs een beetje uitgelachen, tot ik vertelde dat ze mee mocht hoesten deze maand en toen was het lachen over....

1 tip, rij niet in de geburen van loenhout, zoersel, turnhout en die kanten, 2 maal op 4 dagen door een anonieme wagen en dan nog niet eens dezelfde, peugeot 407 zilver met plaat leq... de rest weet ik niet meer

Comment

Working...
                              X