Iemand geïnteresseerd in tickets voor de Formule 1 in Spa dit weekend? Tickets zijn Brons en kosten normaal 234 euro per stuk. Ik heb er 2 die samen weg kunnen voor 234 euro (ik zelf kan onverwacht niet meer mee dit weekend en daarom blazen we het af). Tickets zijn geldig vanaf vrijdag t.e.m. zondag komend weekend. Voor de rest zul je niet makkelijk tickets vinden aangezien alles uitverkocht blijkt te zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tickets Formule 1 Franchorchamps
Collapse
X
-
Tickets uitverkocht ????
Ik heb dit weekend op de veiligheid van het circuit van Zolder gehoord dat het bedrijfje van Dufourny, de persoon die de ticketverkoop op zich genomen heeft, failliet is omdat hij zijn tickets zelfs niet aan de straatstenen kwijt raakt en dat hij nu zijn tickets aan dumpingprijzen alsnog tracht te verkopen
Hij zou zelfs bezig in Hongarije en Duitsland rondtoeren om zijn tickets toch ergens kwijt te raken.
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ_ScorpioTickets uitverkocht ????
Ik heb dit weekend op de veiligheid van het circuit van Zolder gehoord dat het bedrijfje van Dufourny, de persoon die de ticketverkoop op zich genomen heeft, failliet is omdat hij zijn tickets zelfs niet aan de straatstenen kwijt raakt en dat hij nu zijn tickets aan dumpingprijzen alsnog tracht te verkopen
Hij zou zelfs bezig in Hongarije en Duitsland rondtoeren om zijn tickets toch ergens kwijt te raken.
Comment
-
lach er nie mee, hij heeft toch bijna slaag gehad...
Oorspronkelijk geplaatst door DJ_ScorpioHehe en het vastrijden op die duur betaalde parking (lees doorweekte wei) ook heeI'm not speeding, I'm qualifying!!!
- When we ride on our enemies -
Comment
Comment