Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smerig!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Smerig!!

1.500 chauffeurs op weg naar Formule 1 geflitst in Bilzen

De autowegenpolitie heeft zondag op de E313 in Bilzen 1.562 wagens geflitst. De controles waren naar aanleiding van de Grand Prix Formule 1 in Francorchamps. Twee bestuurders moesten hun rijbewijs meteen inleveren.

In totaal werden 5.177 voertuigen gecontroleerd. 65 wagens werden onderschept. Er werden 63 onmiddellijke inningen uitgeschreven. Een niet verzekerd voertuig werd in beslag genomen.

‘s Middags al liep een 35-jarige man uit Borgerhout tegen de lamp. Hij reed 181 km/uur en was op weg naar de race. De man moest zijn rijbewijs inleveren. In Bilzen reed een Italiaanse motorrijder 184 km/uur toen hij werd geflitst. Hij verklaarde dat hij op weg was naar Italië. Na het betalen van 300 euro boete mocht de man voortrijden. In de namiddag werd het rijbewijs ingetrokken van een man die 173 km/uur reed.

De autowegenpolitie controleerde zondag van 8.30 tot 13.30 uur op de E313 richting Luik, ter hoogte van Rijkhoven. In de namiddag werden de controles van 14 tot 19 uur voortgezet in de andere rijrichting in Bilzen.

is da al 183

ze doen da elk jaar hoor bij die events,al die dikke jassen uit het buitenland in hunne m5 of in hunne ferrari hebbe dan prijs ma wa boeit die da, is voor hen toch een boete in de vorm van wa kleingeld

Comment

Weet er iemand hoeveel ongevallen er plaatsgevonden hebben.
      Suzuki rules
      “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Ik snap niet dat er mensen nog zo dom zijn om zich daardoor te laten vangen, ze staan daar elk jaar opnieuw als er F1 in Francorchamps is. Dat is al zo van de eerste keer dat ik ben gaan vlaggen op de F1. In 1989 als ik me niet vergis. Dat buitenlanders zich daar nog door laten tot daar aan toe maar het komt elk jaar uitgebreid aan bod in het nieuws, ik had dus gedacht dat de belgen het stilaan wisten... Maar nee ze hebben dus de snelle F1-bolides zien racen en dan proberen ze dat domweg na te doen net op die dag en net op de E313 waar ze sowieso al zoveel staan te flitsen...

Misschien hebben de meesten zich laten vangen omdat er vorig jaar geen F1 was en het al wat langer geleden was
        http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Comment

Gaan al die mensen zichzelf nu in vraag stellen over hun rijgedrag en zich bekeren tot de communistise wetten van de belgische staat door voortaan niet boven de snelheidslimiet te komen .De superboetes zouden de snelheid toch doen dalen.Onze regering is uitermate slim geweest door die hoge boetes te hanteren onder het mom van verkeersveiligheid.Onder het motto WIJ WILLEN NOG MEER geld van onze burgers afpakken in de plaats van veiligheid eerst.Hoeveel van al diegenen die een rekening(boete) aankrijgen denken op dat moment :"oei ik moet stiller rijden want ik ben onveilig en een gevaar op de baan en hoeveel denken er gewoon over zoals ik"shit wéér een rekening,zal maar weer betalen zeker".Waarom zie ik overal waar ik rijd een enkele rij bomen naast de wegen die steeds een gevaar zijn voor auto en moto.Doe die dan weg en plant per uitgedane boom een nieuwe in een nieuw bos.Vangrails op plaatsen waar ik tot in de verste verte niet van begrijp waarom ze er zijn aangebracht,doe die dan weg!!!Oud ijzer brengt op dit moment toch véél op en spaart levens.Maar néé,want flitsen is makkelijker en brengt goed(lees extreem veel)op en daar gaat het toch om.Waar gaat dit naartoe.Binnenkort krijgen wij allemaal nog een ketting met ijzeren bol aan ons been,een strepen pakske ,een nummer op de rug ,een chip in onslichaam en dit onder het mom,wij leven in een democratie .
          [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

De simpelste manier om hun begrotingstekort optelossen en wij zijn zoals gewoonlijk de dupe.
            Zij betalen geen boete,zij hebben ne chauffeur die onder het mom van een belangrijke vergadering zich kan permiteren snel te rijden, alsof we al beter worden van hun gezwets daar , toegegeven we hebben het niet slecht maar we mogen er veeel voor betalen .

Grtzz
            The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

juist,we hebben het niet slecht,maar elk jaar zie ik het wel verslechteren ipv verbeteren of gewoon eens stabiliseren.Der staan palen,er wordt geflitstmet auto',er zijn snelheidsbeperkingen allee der is ondertussen genoeg.Dat ze het zo nu maar laten want wat gaat dat anders worden hier.Da blijft niet goed zijn hoor!!!
              [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Gelijk heb je ! Als je dan hoort van die engelse studie over de flitspalen dat ze juist de veiligheid negatief beinvloeden, komt er plots één of andere trut even zeggen dat wij in belgiê ook een soortgelijkende studie hebben die anders beweerd( daar komen ze dan nu ook plots mee op de proppen, toevallig eh), kwestie van het toch maar te rechtvaardigen

Grtzz
                The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Working...
                X