Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

niezen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• niezen

wat doen jullie eigenlijk als je moet niezen tijdens het motorijden?

Gewoon doen en hopen dat de helm nie volhangt .

Indien wel ff aan de kant en kuisen.
    Suzuki rules
    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Ik heb een helm die helemaal open kan aan de voorkant. Ook gemakkelijk voor wespen en ander ongedierte.
      Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

je ogen proberen open te houden.is ni gemakelijk zelle .ge moet is proberen.....!
        there are only 3 speeds,fast,very fast and oh shit

Comment

je ogen open houden gaat normaal niet ma ja wat je moet doen, moet je doen hé . dus gewoon niezen en gas geven (schoonmaken is voor als je op terras zit )
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

heel vlug stopen, helm af en hatjsieeeeeeeeee...
            Oprichter 2fast4u 2004
            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
            hoe gekker hoe liever
            -------------------------------------------

Comment

Gewoon doen, we zien wel wat ervan komt Maar interessant is het niet als je zo een micro in je helm hebt want je duo hoort dat eens zo fel :biggrin:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                heel vlug stopen, helm af en hatjsieeeeeeeeee...
                mense me ne systeemhelm of me ne jethelm hebbe het dan iets makkelijker
                sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikke46
                  je ogen proberen open te houden.is ni gemakelijk zelle .ge moet is proberen.....!
                  ik heb is gehoord
                  als je niest met je ogen open dat je ogen eruit kunnen vallen door de druk die je krijgt in je hooft als jee aan het niezen bent

Comment

Ja,hem da eens voorgehad.Mijn één oog kwam terecht in het opgehoeste groene slijm dat aan de binnenkant van mijnen helm plakte en dat ander oog was langs mijne nek naar beneden gegleden en sloeg alle kanten uit.Het éne moment zag ik een vliegtuig en het andere moment het vet op mijn ketting.Ik ZAG het toen niet meer zitten.
                    [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Gewoon doen, wel ff vizierke openzetten, en verder bollen. Enkel stoppen om de benen te strekken, sanitaire stop of eetstop :biggrin:
                      Comming soon, new trips
                      De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                      ------>>> DOMINO <<<------

Comment

GEheel onthouding als het daarop aankomt..
                        Inhouden kan soms pijnlijk zijn..

Comment

no pain, no gain. Gewoon doen en hopen dat er niet teveel tegen de binnenkant van helm plakt. Vizier opengooien helpt maar is moeilijk als ge op de autostrade aan het rijden zijt.
                          [font=Franklin Gothic Medium]Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window[/font]

Comment

Working...
                          X