Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitgedaagd worden door auto.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Uitgedaagd worden door auto.

Denk wel dat de meesten hier zoiets al een paar keer meegemaakt hebben, vooral als je een snel machientje hebt. Ikke gewoon ff aan het rood licht wachten (naast de auto's op een voorsorteervak natuurlijk) en dan een deftige bak die denkt dat hij je kan inmaken. Hij beetje gassen en naar mij kijken, ikke lichtjes geïriteerd zoals altijd in zo'n situaties. Groen sprinkt aan en onmiddelijk doorsjeezen. Een halve kilometer verder: auto ,....hmmm waar is auto naartoe??

Dit was tegen een BMW330. Hebben jullie zoiets al meegemaakt en zo ja tegen welke auto's. Ik weet, meestal is het absoluut geen uitdaging, maar ja soms kan ik het niet laten om mijn mooie kont te tonen.

jammer ,maar bij mij doen ze dat nooit.
    zo van die dikke sjonnies blijven altijd lekker stoer ,muziekje op,zonnebrilletje en zachtjes door de bocht.

heel soms heb ik wel dat iemand snel afremt(wat wijst op hardrijgedrag ), ook goed stoer. Maar iets schrik hun af

(vb: rooi lichten, komt ne auto naast mij bonken , beetje gassen. goed,ik denk die wil spelen . ik draai de mijne ook eens lekker in toeren met zo ne harde knal achteraf. die manne liggen daar kreupen in hunne auto van't verschieten :biggrin: . licht sprint op groen , ik vertrek en merk dat die nog trager dan traag vertrekken en nie eens de moeite doen voor een sprintje )

'k heb het eigenlijk maar ene keer gehad.
    da was ene die denk ik een rondje rond de grote ring van hasselt aan't rijden was.
    wa auto het was weet ik nietmeer, ma er zaten 2 kerels in.
    enfin, 'k zag da drekt da die aan't gassen waren, fun.
    da was wel in de winter, optrek was ik sneller ma zij rijden een hogere top, zeker op minder goed wegdek.
    Eerste stuk kon'k ze rijdelijk bijhouden, en toen kreeg'k er ineens goesting in, en die manne voorbijgeknalt, ma daar konden ze nie tegen.
    Een aantal lichten verder sta ik voor't rood, komt die'n daar af, en stopt ook netjes voor het rood. Ma toen zag ik ineens dat z'n remmen in de fik stonden , echt een heel vlam kwam deruit, 'k wees ernaar,ma die manne deden of da normaal was
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

Comment

Heb ik nu eens nog niet meegemaakt aan het rood licht.

Wat ik wel al meegemaakt heb is dat ik op de snelweg aan het inhalen ben en dat er een auto voor mij dit ook doet maar tegen een gesappig tempo.
      Dus ik lekker erachter blijven en wachten tot hij weg is.
      Achter mij een dikke mercedes coupe ( van het sportieve soort ge kent ze wel) plakt aan mijn achterwiel ( een paar centimeters ).
      De auto voor mij gaat naar rechts en ik ga hem voorbij, ga ook naar links om onze vriend door te laten ( snelheid ongeveer 160 km/u )
      Wat doet onze vriend, hij kan niet wachten en rijd rakelings voorbij mij.
      Ik dus een beetje pissed en zet de achtervolging in.
      Hij versneld konstant tot zo'n 210km/u, ik wacht eventjes om te zien wat hij gaat doen en dan doe ik vol gas ( en we hebben onze vriend niet meer gezien )
      maar voor de rst blijf ik altijd kalm hoor :biggrin:
      Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK
        Heb ik nu eens nog niet meegemaakt aan het rood licht.

Wat ik wel al meegemaakt heb is dat ik op de snelweg aan het inhalen ben en dat er een auto voor mij dit ook doet maar tegen een gesappig tempo.
        Dus ik lekker erachter blijven en wachten tot hij weg is.
        Achter mij een dikke mercedes coupe ( van het sportieve soort ge kent ze wel) plakt aan mijn achterwiel ( een paar centimeters ).
        De auto voor mij gaat naar rechts en ik ga hem voorbij, ga ook naar links om onze vriend door te laten ( snelheid ongeveer 160 km/u )
        Wat doet onze vriend, hij kan niet wachten en rijd rakelings voorbij mij.
        Ik dus een beetje pissed en zet de achtervolging in.
        Hij versneld konstant tot zo'n 210km/u, ik wacht eventjes om te zien wat hij gaat doen en dan doe ik vol gas ( en we hebben onze vriend niet meer gezien )
        maar voor de rst blijf ik altijd kalm hoor :biggrin:
        zulke vriendjes zou ik halverwege je verhaal kwijtgeraakt zijn, of eerder andersom, hij mij kwijtgeraakt
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Heb ook zo een verhaal ,ik was met mene kamaraad tom (speed it up) aan het toeren in hasselt en op de kleine ring stonden we stil aan de dockside te wachten voor het rood licht. Naast ons een ford focus die meende dat hij een echte race machien had (gas geven met zen grasmachien). Ik was me een beetje op aan het jagen en besloot er eens van door te schieten. Bij groen heb ik alles wat in mijn machien (toen gs500) zat er uit gepersd om 800 meter kater aan het volgende kruispunt stil te staan niemand te zien (die had ik effe latten staan). Wel een gelukje gehad ben ook tegen zeker 120 langs het politiebureau geknalt (was effe vergeten dat dat er lag) dus geluk gehad dat er geen agent juist naar buiten moest of zo.
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

vroeger met onze fireblade was er op den express-weg ( n49) altijd ne rode ferrari met van die stickers op, echt wel knap! da schol op top echt bijna niks! nu met den tlr onlangs ne porsche carrera s3 maar die kwam ook wa tekort zenne! ne gewone porsche kan zelfs ni volgen als we er met 2 opzitten...
            R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
            maar hou het daar wel proper he mannen.
            Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

ikke met een rsv mille,tegen een bmw m5,m5 vlot gewonnen,

Comment

gebeurd af en toe, heb meeste fun gehad toen ik een of ander duister opgezete vw (bleuk:tongue: ) te kakken heb gezet op mijn sportsterke!!

(leuk aangzien ze dat van een HD niet verwchten en dubbel zo leuk angezien ik VW HAAT!
                tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Heb ik dikwijls aan de hand gehad. Wa ik doe is daar gewoon ff langs blijve hange om te horen hoe ze hun autoke in de toeren aant jagen zijn, dan ff netjes handje opsteken (zo van slukes) en vol gas.

Alleen bij heel snel bakke ist direct gas derop.
                  Suzuki rules
                  “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

heb het pas nog meegemaakt.In Herk aan de lichten komt er ne bmw 3serie vlak achter me staan.vertrek volgas bij groen en hij hangt iets later langs me aan ong.170lijkt het of ik hem heb en dan trekt meneer weg.M3 teken op de koffer.kon absoluut nemeer volgen
                    --->> yam

Comment

Goed opletten met zulke idioten. Ze jagen je op als je naast hen gaat staan aan de lichten en voor je het weet vergeet je de volgende flitspaal aan de volgende lichten. Altijd goed uit je doppen kijken met van die BMW-lulletjes, soms doen ze het hiervoor! Als je in Leuven staat naast een auto moet je hiervoor opletten. Je denkt rustig te vertrekken, dan ben je nog sneller als hen en onverwacht geven ze gas. Het tweede licht sta je op de foto omdat je al boven de 110km/h zit als je dan nog optrekt. Ik maak dit regelmatig mee, en je verwacht het niet altijd.

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzthieve
                      Denk wel dat de meesten hier zoiets al een paar keer meegemaakt hebben, vooral als je een snel machientje hebt. Ikke gewoon ff aan het rood licht wachten (naast de auto's op een voorsorteervak natuurlijk) en dan een deftige bak die denkt dat hij je kan inmaken. Hij beetje gassen en naar mij kijken, ikke lichtjes geïriteerd zoals altijd in zo'n situaties. Groen sprinkt aan en onmiddelijk doorsjeezen. Een halve kilometer verder: auto ,....hmmm waar is auto naartoe??

Dit was tegen een BMW330. Hebben jullie zoiets al meegemaakt en zo ja tegen welke auto's. Ik weet, meestal is het absoluut geen uitdaging, maar ja soms kan ik het niet laten om mijn mooie kont te tonen.
                      Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

klote als je ingemaakt word door 'n auto
                        Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

Vorige week nog meegereden met een serieuze Porsche (denk Carrera Turbo S of GT2, wil der vanaf zijn) en ge zult al van goeden huize moeten komen en met ne serieuze moto moeten rijden om die achter te laten!

Comment

[quote="TDM"]]
                            Leuven is hét flitspalen-park bij uitstek, daar denk ik er nog niet aan snel te rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                              gebeurd af en toe, heb meeste fun gehad toen ik een of ander duister opgezete vw (bleuk:tongue: ) te kakken heb gezet op mijn sportsterke!!

(leuk aangzien ze dat van een HD niet verwchten en dubbel zo leuk angezien ik VW HAAT!
                              :biggrin: nog ne vw hater hehe
                              heb het eens moeilijk gehad tegen een 330i op top bleef die gewoon hangen hehe
                              express na hasselt
                              yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Working...
                              X