Mededeling

Collapse
No announcement yet.

damm wat ne klootenest

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• damm wat ne klootenest

Ik Vandaag naar de dealer (jaqmaer) voor mene nieuwe stuurdemper in ontvangst te nemen. Ene bitubo stuurdemper 18 deels instelbaar:biggrin: en speciaal voor mijn tl1000s met superbikestuur (dwars op de tank). Ik naar daar en kreeg de doos in men handen (na een week wachten) en het was opeens sinterklaas "ik had mijn nieuw speeltje". Maar had die toch niet het verkeerde besteld het was voor de stock (origineele stuurdemper) te vervangen . Ik was alweer over men toeren natuurlijk, hij bellen naar de hoofdverdeler blijkbaar heeft die kit(waar hij toen speciaal voor gebeld had en mij met veel lof verpast had) nooit bestaan gehad(hek van de dam). Ik heb toen al mijne moed bijeen gepakt en hem voor een oplossing gevraagd. Nu heb ik een hyperpro stuurkit besteld maar wel duurder dan de bitubo.(+-450euro ) volgende week donderdag komt hij normaal aan. Heel mijne dag naar de klote (heel de dag verheugt en dan bam niks ).

En nu maar hopen dat het voor een keertje wel lukt daar.
    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Hahaha ...wel klote
    Hopelijk lukt de montage vlotter
    Heb je geen foto van zo'n Hyperpro stuurkit? Als je is wil plaatsen dan

Nog veel succes

Comment

[quote="Dieterke750"]Hahaha ...wel klote
      Hopelijk lukt de montage vlotter]Kijk hier eens http://www.hyperpro.com/

Comment

Wow, da suckt wel!
        En diene Jaqmaer is toch verkozen tot Mecanicien van 't jaar of zoiets?

In elk geval, ik ben zeer content van mijn Bitubo achterveer maar ik vermoed dat Hyperpro toch nog een trapje hoger staat

Comment

ja hij 4 de geworden op het europees kampioenschap van suzuki mekaniciens.(1ste van belgie). Pas op over het werk van de man niks op aan te merken zulle en goed genoeg maar op die leveringen, bestellingen en speciaalkes gaat oh zo vaak mis (bij mij toch). Verleden jaar bijna 3 maanden aan het lijntje gehouden geweest voor een kleiner tandwielke voor mene gs. Na verhalen over verkeerd geleverd en nie genoeg bestellingen bij het tandwielfabriek te horen kwam ik erachter dat hij het betreffende tandwiel 3 maanden lang in stock had liggen maar gewoon te lui was om het zoeken. Pas nadat ik alle reden verloor heeft hij gezocht en het op 10 min gevonden.Ma ja ik dacht die mensen doen alleen voor veel geld moeite maar als 400 euro (voor mene stuurdemper) nie genoeg geld weet ik niet zulle.
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Ik koop bijna al mijn onderdelen, zeker aftermarketstukken, in de States, voornamelijk van members van TLPlanet.com of op aanraden van één van die mannen.

Tot hier toe nog gene pech gehad, hopelijk blijft dat zo...

Comment

Is inderdaad een goei zaak maar soms maak je er ook stunten mee. Ik was mijn ketting er gaan laten aanspannen voor ik een toerke ging doen daar na ging ik tanken en dacht kga es voelen hoe vast die zit en ja hoor die zat heeeeeeel vast kon ze geen milimeter omhoog of omlaag krijgen en dan nog met 2 op de moto. Ik heb geluk gehad dat ik het tijdig merkte

Comment

Mij ziet ge er toch niet meer,niet tevreden van 'm...
                Ik ben er geweest voor een eerste groot onderhoud op men toen nieuwe bandit.
                Ze hebben de oude motorolie precies gebruikt voor de ketting te smeren..wa ne smurrie daar op hing dan den hele motorblok nog vol olievlekken langsbuiten van het kleppen (nog niet tegoei) te regelen.
                Ook totaal verkeerd aangespannen de ketting.Wiel scheef en ketting veeeel te los.En die wachttijd daar
                Maar ik ben er nu vanaf met mene Yamaha

P.S. Tim,op uw werk ook nog reclame voor dit forum aan 't maken heb ik gezien

Comment

Working...
                X