Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK]scooter Gilera Runner

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [TK]scooter Gilera Runner

Te KOOP: scooter,het is een gilera runner sp van bouwjaar 2001 en 10-15,000km'ers.
    het is een watergekoelde scooter,met voor en achterschijfrem.

Heeft een hebo aluminium 70cc cilinder(350€), uitlaat leovince ZX(160€), powerbox .In de carter is alles standaard,behalve de varioring.
    dit alles zorg voor een zeer goede optrek(gemakkelijk wieelie's) en en goede topsnelheid,geeft 118 km/h aan op teller,dus ongeveer 100-110 echte km'ers
    Maar als je wil verkoop ik hem ook standaard

de scooter heeft ook een elekronische begrenzing,MET cdi(180€), deze is op een zeer goede plaats ingebouwd(knopje en loopt 45km/h),mail of reply voor uitleg hiervan.
    Heeft ook een zijstandaard/zijpoot.

Verder staat er ook een alarm op met luide sirene,aan/uit zetten via een sleutelcontact(+ledjes), alarm beveiligd tege het openen van alle kappen + beveiligd de koffer-ruimte.Het is ook voorzien van een startonderbreker(zelfs als ze de battery loskoppelen)
    Er zit een NIEUWE starter in. De kofferruimte is nu in traanplaatlook, ook voorzien van verlichting + een sigarettenaansteker (kan ook voor batterylader dienen)de kofferruimte is trouwens zeer groot,ik geraak er een helm, jas+ander spullen(handschoenen,regenbroek).Als optie kan je er een radio onder bevestigen(is voorzien)
    op het dashbord is een klokje ingebouwd

hierbuiten krijg je de originele uitlaat en originele cilinder erbij+de varioring,en reserve rollers+trekveren.

eventueel kan ik mijn helm(een "lazer" in goede staat) ook meeverkopen

als je intresse hebt,je mag me zeker ook mailen([email:6dvfc5r0][email protected][/email:6dvfc5r0]),of mij op msn([email protected]) aanspreken:
    PRIJS: 800€

hier nog enkele foto's:

Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

hehen fondsen aan het zoeken?

wel veel geld ingestoken blijkbaar
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Working...
    X