Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Joe Bar Team

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Joe Bar Team

Ja, ben gewoon bezeten door die manne :biggrin:
    Ik ben op hun site ...[ http://www.joe-bar-team.com ] geweest en i kzien da ge daar allemaal gadgets van kunt krijge ...
    Wete golle da mss waar er erges van die winkels zijn die van die gadgets verkope?
    Zoals sleutelhanger van JBT, posters ... etc.

Alle info welkom !
    Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

In het magazine motorwereld staat een bestelbon,de t-shirts zijn nu zelfs in het nederlands te verkrijgen.Ik vind die mannen ook wel goe

http://www.motorwereld.be/

Comment

In Leuven in de buurt van het Fochplein is er een stripwinkel die gadgets verkoopt van Joe Bar Team. Sommige moto-kledingswinkels verkopen ook spulletjes van Joe Bar.

Comment

vanzeebroeck motors (brussels, naast kriek bellevue)heeft ook veel van joe bar (de zoon van de baas is (was) er ook gek op.
        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

ZZ®

Inderdaad bij Vanzeebroeck motors hebben ze er vrij veel van (t-shirts,sleutelhangers...)
          [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
          *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Comment

Ik weet niet wie, maar badankt voor de schoon wallpapers !
            Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Comment

ZZ®

Dat was ik graag gedaan.
              [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
              *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Comment

Joe Bar winkel

Bij VANZEEBROECK MOTORS In 1600 Sint Pieters Leeuw Bergensesteenweg168 tel 02/3313532 daar vind je alles over JOE BAR maar dan ook alles

Oorspronkelijk geplaatst door [email protected]
                Ja, ben gewoon bezeten door die manne :biggrin:
                Ik ben op hun site ...[ http://www.joe-bar-team.com ] geweest en i kzien da ge daar allemaal gadgets van kunt krijge ...
                Wete golle da mss waar er erges van die winkels zijn die van die gadgets verkope?
                Zoals sleutelhanger van JBT, posters ... etc.

Alle info welkom !
                http://http://scooters.forum2go.nl/

Comment

Gisteren ook ineens de Deel I gekocht, miste nog in mijn collectie :biggrin:
                  Heb ook gehoord dat het 6de deel een van de dagen in het nederlands zal verschijnen!

Was er aal begonnen in de tram. Al die mense aant kijke wrom die zot aant lachen was

Kem zelf nog leuke Wallpapers van JBT ... Geinteresseerden?

Comment

wallpapers, sttur maar op!

eneuh, deel 6 zou er nu ongeveer moeten zijn in het frans, nederlands allicht na nieuwjar (te laat dus)

Comment

Grauls tuning in Hasselt!
                      Heel veel gadgets en poppekes!!

Comment

ik vind die strips wel kicken!
                        Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

Ed Vollegaas is mijne favoriet .

Comment

Oow, de mijn is Jéjé den Aspirant met zijn XT 600 SM . Ik hunkerde naar SM. Maar ja tis een GS geworden. Kan ik me ook wel een beetje bezien als den ED, met zijn nakeds

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door [email protected]
                              Oow, de mijn is Jéjé den Aspirant met zijn XT 600 SM . Ik hunkerde naar SM. Maar ja tis een GS geworden. Kan ik me ook wel een beetje bezien als den ED, met zijn nakeds
                              hehe, doe maar niet teveel als den ed, hij heeft nogal een hoge "off-road" voorkeur

Comment

Working...
                              X