Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke gekke/domme opmerkingen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• welke gekke/domme opmerkingen?

Welke gekke/domme opmerkingen hebben jullie al gekregen van niet motorijders?

2 jaar geleden op vakantie met de BUSA in frankrijk:een paar gepensioneerde Duitsers vroegen of da makkelijk de 200 km/u haalde,ik zei in tweede niet,maar in derde gemakkelijk Een paar dagen geleden kwam ik terug van een korte rit en stopte eerst nog even bij de bakker,in motor uitrusting ,vroeg die toch wel of ik met de moto was

Op de (motor)parking van de BK in oostende:

Pas mijn ticketje betaald voor de bewwakt parking of daar komt de eerste vraag:
    wachter: "welk merk m'neer?"
    Ikke: (beleefd als altijd) "staat op de tank m'neer "
    wachter: schrijft: "American motorcycle"(ok staat ook op mijn tank, heel klein onder BUELL maar kom )

ondertussen loop ik naar mijn kameraad, motor blijft draaien.
    komt diezelfde wachter naar me toe lopen in hevige paniek:
    wachter:"m'neer, m'neer, uwn motor loop weg!!" (huh?? )
    Ik draai me om, zie niks speciaals en babbel rustig verder:
    Wachter: "m'neer, maar ale, ge ziet dat toch, zo stampen, seffens valt em om!!"
    Ik draai me nog eens om, kijk eens goed en zie niks abnormaals. om de wachter gerust te stellen leg ik hem volgende uit: " Die beetje trillingen (voorwiel dapperd lustig op en neer ondertussen, precies een klopboor )zijn normaal, het is nl een H-D blok."
    De wachter kijkt me stomverbaasd aan, draaid zich om en loop naar zijn overste om uitleg te vragen. Beiden onderzoeken ze nog eens mijn motor en lopen hoofdschuddend weg.

Kijk, op zo'n momenten ben je blij dat je iets speciaals hebt waar mensen zich vragen bij stellen (er stond een MV agusta naast de mijne en daar keken ze lang zo onderzoekend niet naar )

Btw: dat was dus op een ''motorrparking op een "motor"happening, ik vraag me af waar die wachters vandaan kwamen (mars??)
    Achteraf gezien moet ik mss toegeven dat mijn motor echt wel een beetje stampt
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Komt iemand naar mij toe en vraagt: die rijd zeker snel ?
      Antwoord van mij: alleen als er iemand opzit :biggrin:
      Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

-Toen ik men buddycover nog nie had, altijd de vraag of het echt ne 1400 is (voor wa zou da der anders staan )

-Vraag: Da gaat vooruit zeker.
        Antwoord: Achteruit zou ik ma stom vinden .
        Suzuki rules
        “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Ne flik doet mij stoppen op de parking van de AC in Leuven.Papieren afgeven ,banden gecontroleerd enzo en opeens krijgt diene mij kilometrikske in het oog en diene zegt "Amaai dat laatste getalleke is 340km/h en hoe hard reed ge daarjuist"??Ik antwoord daarop "Aah 120 hee meneer want ge moogt toch nie harder op de ottostrade". .2 dagen later kom ik diene zelfde flik tege bij een andere controle op de expresweg,maar ik mocht direct verder rijden want hij zei "Aah meneer 120,rijd maar verder maar op het gemakske hee"

greetz,

Philip.
          Dat rechts manivelleke bijt niet zenne,gaaassssss

Comment

Ikzelf rij met een TL1000R.

Een vraag die mij al meerdere keren is gesteld is:

"is dat een 750?"...

Staat nochtans redelijk duidelijk op de carrenage: "TL 1000 R"

Comment

ik krijg ook regelmatig van mijn kameraden (moto-leken) commentaar zoals:

Kom ik met mijn motorkleding en helm binnen:
              Zij: ben je met de moto?
              ik: neen, ik rij zo graag met mijn ax (citroën), dan is da precies rally.
              (ps da stopt dus niet met een keer, maar ze vragen da dus bijna elke keer)
              Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

op ne keer hadden we vergadering aan school, en ik wou vertrekken, ma autoke deed het nie, dus ma rap pak aan en kleedje en open hakkeschoenen in tanktas, daar gekomen op t schoolke rap omgekleed en na vergadering vroeg er ne collega die al iets had horen vliegen dat da mijne moto was :zeg zijde gij zo naar hier gekomen, ikke zei, : ja , ma 600 km moet ik zo nie doen want dan liggen mijn voetkes open want da schakelt nie echt zo goe met die schoentjes, amaai da geloof ik zei diene toen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roosje62
                  op ne keer hadden we vergadering aan school, en ik wou vertrekken, ma autoke deed het nie, dus ma rap pak aan en kleedje en open hakkeschoenen in tanktas, daar gekomen op t schoolke rap omgekleed en na vergadering vroeg er ne collega die al iets had horen vliegen dat da mijne moto was :zeg zijde gij zo naar hier gekomen, ikke zei, : ja , ma 600 km moet ik zo nie doen want dan liggen mijn voetkes open want da schakelt nie echt zo goe met die schoentjes, amaai da geloof ik zei diene toen
                  beter gezegd dat de hakjes te snel slijten zo in de bochten

Comment

aan mij vraagd altijd dezelfde kerel of ik weer zwemmend ben komen werken en waar mijn duikflessen zijn.Of hij vraagt of er drinken in diejen bult zit.Soms vragen ze of ik nen teenage mutent hero ninja turtle ben ,maar ik heb een geel pak dus zie de gelijkenis niet.Regelmatig : is da ne rappe.Maar de meest groffe opmerking was één zonder woorden,ik kwam van de ardennen terug en rijd achter een auto.Die kerel doet zijn raamke open en wijst met zijne vinger over zijn dak richting een kerkhof dat we juist passeerden.
                    [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
                      .Maar de meest groffe opmerking was één zonder woorden,ik kwam van de ardennen terug en rijd achter een auto.Die kerel doet zijn raamke open en wijst met zijne vinger over zijn dak richting een kerkhof dat we juist passeerden.
                      Das ene die nie beseft dat hij zelf in een doodskist aan het rijden is!

trouwens, de meest afgezaagde opmerking is toch dat motorrijden gevaarlijk is. (NOT! The most dangeroes part about motorcycles is the nut who conect the sadel to the handlebars,... of zoiets)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                        (NOT! The most dangeroes part about motorcycles is the nut who conect the sadel to the handlebars,... of zoiets)
                        de naftbak?

Comment

vraag: is da nie moeilijk zo door ne helm zien

antwoord: bwa da gaat , alléé alst vizier vanvoor staat, als da van achter staat is da iet moeilijker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                            Das ene die nie beseft dat hij zelf in een doodskist aan het rijden is!

trouwens, de meest afgezaagde opmerking is toch dat motorrijden gevaarlijk is. (NOT! The most dangeroes part about motorcycles is the nut who conect the sadel to the handlebars,... of zoiets)
                            of; het meest gevaarlijke aan ne moto is niet het aantal paardekracht dat eronder ligt maar de ezel die erop zit!

Comment

Hoe luidt het spreekwoord nu alweer?
                              "Zelfkennis is het begin van de wijsheid"

Grtzz
                              The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Working...
                              X