Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HEEEEEElP !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• HEEEEEElP !

Nee dit is echt kut. Ik gon sebiet uit het raam springe. Wil ik mijn papieren bijeenzoeken om te gaan rijden ... IK VIND MIJN GELIJKVORMIGHEIDSATTEST NIET.
    Ik heb enkel een kopie van aanvraag tot inschrijving van het voertuig!
    Ik heb ook mijn rbw, groene kaart en mijne pas. Ma ik vind nerges het Gelijkvormigheidsattest !

Het voertuig geimporteerd geweest vanuit Nederland? Kan het mss zijn dat het DIV die heeft ingehouden en ik met een aanvraag tot inschrijving van het voertuig meot rondrijden ... ?

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk!

Ons moeder is gistere me plate gaan halen ... ik vrees dat ze die is kwijtgespeelt

Hopelijk vindt iemand die en stuur 'm op ...

Nee ik krijg echt trane in men oge.
    Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Ik ben dom ... sry ! Dit mag topic trug gesloten worden.

hehe o pde achterkant van een kopie, staat: Het officieel gelijkvormigheidsattes wordt met de post verzonden.

Jaaah !
    Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Comment

:biggrin: Pipo!

Comment

Teveel aan vrouwelijk genen soms ?

Grtzz
        The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Trouwens, voor den div hebt ge geen gelijkvormigheidsattest nodig.
          Gewoon de oude inschrijvingskaart van den DIV en uw roos formulier.
          Enkel de flikken hebben da nodig als ze u laten stoppen.

Comment

HAHAHAHA! zo zie je maar weer, voor je panikeert nog eens goed kijken op de meest logische plaatsen, en je komt er wel...nooit overhaast iets doen! :biggrin:
            Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

Working...
            X