Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help me AUB:nieuwe leden nodig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Help me AUB:nieuwe leden nodig

Ik heb weer met mijne stomme kop een weddenschap aangegaan,(100 registraties op één week op een nieuw forum).
    Daarom vraag ik jullie hulp.
    Kunnen jullie je AUB registreren op dit forum.Ik weet het ,dit is een Buell-forum,maar ik zal jullie er dankbaar voor zijn.Aan de andere kant, er is een topic "strangers on bikes"dat voor iedereen is,en in om het even welke taal.

Voila, just geregistreerd en account geactiveerd onder dezelfde naam als hier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzthieve
      Voila, just geregistreerd en account geactiveerd onder dezelfde naam als hier.
      Dank u ,vind ik echt tof , je hebt een pint tegoed van mij. :cool

Comment

ik zen ook ingelogd, amaai die letterkes da was nie min, begon al te denken da ik ne robot was :-)

Comment

voila ook effe ingelogd maar krijg nie geactiveerd strax nog eens proberen, of wel zijn die gans paranoïa of wel willen die zien welke idioten da doen met die letterkes, hier is er ene

Comment

zo ;heb gedaan wat je vroeg,maar als het is gelukt weet ik niet,allemaal dat engels gedoe,heb zelfde nick als hier genomen ,nog veel geluk

Comment

Your account has been created. However, this forum requires account activation. An activation key has been sent to the e-mail address you provided. Please check your e-mail for further information

Click Here to return to the Index.

ma goe da wij nie al te streng zijn op gebied van spam
              mja nu moet gij ookwel u best doen om leden voor ons te zorgen hé
              Oprichter 2fast4u 2004
              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
              hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                Your account has been created. However, this forum requires account activation. An activation key has been sent to the e-mail address you provided. Please check your e-mail for further information

Click Here to return to the Index.

ma goe da wij nie al te streng zijn op gebied van spam
                mja nu moet gij ookwel u best doen om leden voor ons te zorgen hé
                In ieder geval bedankt ,en nee je hoeft niet bang te zijn voor spam,er word langs dit forum geen spam verstuurd,en ja k'zal wel wat leden opsnorren.:biggrin:

Comment

hehe, kstond er al op, telt niet meer mee zeker??

btw, er zit er hier al eentje van ginder,: rockn' buell dacht ik!
                  tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Voila ik heb me ook ingeschreven
                    kheb mijn best gedaan
                    www.hayabusaclubbelgie.be

Comment

bij deze,graag gedaan,hopelijk nie voor niks,maar toch gratis hoor.'k sta der ergens tussen,enne,100 leden,100 pinten?dure grap,of heb je echt grof gewed?hahaha,100 pinten x 1€ = 100 €,eigenlijk toch nog goedkoper als wedden voor... vb.een ton.(of meer)

Comment

ook geregistreerd,aan hoeveel zit ge al?
                        --->> yam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbaliser
                          ook geregistreerd,aan hoeveel zit ge al?
                          k'Heb er nog 54 nodig,t'zal moeilijk worden.Maar voor zij die zich geregistreerd hebben,toch bedankt:biggrin:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Benni
                            k'Heb er nog 54 nodig,t'zal moeilijk worden.Maar voor zij die zich geregistreerd hebben,toch bedankt:biggrin:
                            hoelang hebt ge nog tijd?
                            Oprichter 2fast4u 2004
                            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Nog 53 dan, want ik ga me zo meteen ook registreren

Voila is gebeurt ik ben geregistreerd onder de naam Jacky
                              http://www.motorvrienden.be/forum

Comment

Working...
                              X