Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rood licht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• rood licht

hellooo,

Ik heb een zeeer dringende vraag.
    Werken roodlichtcamera's enkel als dat rood lampje pinkt?
    Of werken ze ook als dat nt pinkt?

pleassee help!

thanks

een roodlicht camera werkt als je er te snel doorrijd of als je 3sec na dat het rood is geworden nog doorrijd of een combinatie van de 2
    hoe je kan zien of er daadwerkelijk een rolleke insteekt en em dus zal afgaan weet ik ni
    Oorspronkelijk geplaatst door jjuulliiee
    hellooo,

Ik heb een zeeer dringende vraag.
    Werken roodlichtcamera's enkel als dat rood lampje pinkt?
    Of werken ze ook als dat nt pinkt?

pleassee help!

thanks
    yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

mja 'k heb eens gehoord dat die aleen werken als je een lampje erin ziet, alhouwel ik nog nooit ergens een lampje in gezien heb.

mja als je het zeker wil weten, moet je er nog eens te hard of door rood rijden en naar de camera kijken, dan weet je het heel zeker.

over welke(waar) camera gaat het hier?
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

Bij camera's die boven een licht geplaatst staan, zie je vaak zo een rood lampje pinken.
        Maar wanneer het juist pinkt, is mij een mysterie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jjuulliiee
          Bij camera's die boven een licht geplaatst staan, zie je vaak zo een rood lampje pinken.
          Maar wanneer het juist pinkt, is mij een mysterie!
          ik denk dat jij de verkeerstellers voorhebt
          die tellen hoeveel auto's er per dag/uur en zo doorkomen
          dat zijn kleine camera's die op de lichten gevezen zijn
          niet de palen die erlangs staan om te flitsen dan ?
          op een flitspaal staan geen lichtjes
          yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Dat zijn voelers, die staan bij slimme verkeerslichten.

Normaal gezien begint dat rood lichtje te branden als hij iets gedetekteerd heeft .
            Dat weet de computer dat er oemand voor het licht staat en worden de tijden aangepast naargelang de instelling vooraf geprogrameerd.

Dus dat zijn geen cameras die kleine rechthoekige doosjes op de verkeerslichten maar voelers ( sensors ) .

No panic there
            Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK
              Dat zijn voelers, die staan bij slimme verkeerslichten.

Normaal gezien begint dat rood lichtje te branden als hij iets gedetekteerd heeft .
              Dat weet de computer dat er oemand voor het licht staat en worden de tijden aangepast naargelang de instelling vooraf geprogrameerd.

Dus dat zijn geen cameras die kleine rechthoekige doosjes op de verkeerslichten maar voelers ( sensors ) .

No panic there
              Da klopt

Comment

De oudere flitskasten bij de rode lichten werkte idd alleen maar als je aan de onderkant een klein rood lichtje zag flikkeren. Maar tegenwoordig bij de meeste zie je da rood lichtje niet meer.
                Suzuki rules
                “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
                  De oudere flitskasten bij de rode lichten werkte idd alleen maar als je aan de onderkant een klein rood lichtje zag flikkeren. Maar tegenwoordig bij de meeste zie je da rood lichtje niet meer.
                  denk eens na jongens, als je zo'n klein rood lichtje ziet flikkeren, hoe traag rijd je dan al niet en hoeveel kans heb je bijgevolg nog om geflitst te worden???????
                  tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                    denk eens na jongens, als je zo'n klein rood lichtje ziet flikkeren, hoe traag rijd je dan al niet en hoeveel kans heb je bijgevolg nog om geflitst te worden???????
                    @ Beulke
                    Dus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                    Als ik nie zo snel rij :biggrin: zie ik misschien die flitspalen staan
                    En hoe snel mag ik dan rijden als ik da lampje zie flikkeren
                    Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                      Maja heb nie gezegd da ge da van ver ziet hé, ma bij de ouw was het gewoon as da lampke flikkerde werkte ze en anders niet.
                      Suzuki rules
                      “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
                        Maja heb nie gezegd da ge da van ver ziet hé, ma bij de ouw was het gewoon as da lampke flikkerde werkte ze en anders niet.
                        ik weet wel, ik vindt het gewoon zinloos om daar over na te denken of daar op te letten want op het moment dat je ziet dat dat lampje brand of niet sta je ofwel stil eronder ofwel rij je toch nog te snel of door het rood licht en dan zal dat bluw lichtflitsje je wel vertellen of er een camera inzat of nie

Comment

Ik denk dat hier een misverstand is. Het rode lichtje bovenaan een detector van een verkeerslicht detecteert de verkeerstroom en kan de veriabelen van bepaalde fazen van tijden in de tijdscyclus der verkeersignalisatie lichten verlengen. Dit gebeurt ook soms door detectie lussen in voorsorteringsstroken.

Een rode licht camera, werkt door dedectielussen die net voorbij de stopstreep staan. Een rode flistcamera flitst enkel en alleen tijdens de rode faze van de verkeerscyclus. Het is dus niet mogelijk, indien hij ingeschakeld is, door het rood te rijden zonder de 'flitst'. Let hierbij trouwens op dat door de nieuwe verkeerswet, door het oranje rijden ook een zware overtreding is.

Het is vrijwel niet mogelijk om nategaan of de camera in werking was. Soms heeft het glaasje een licht groene schijn (als het nacht is -donker) wat in de achtergrond wijst op een verlichting en inschakeling. Bovendien is iedereen er ook vanop de hoogte van dat wanneer de camera is uitgerust met een hangslot, er een camara in zit.
                          Comming soon, new trips
                          De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                          ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scarver
                            Een rode licht camera, werkt door dedectielussen die net voorbij de stopstreep staan. Een rode flistcamera flitst enkel en alleen tijdens de rode faze van de verkeerscyclus. Het is dus niet mogelijk, indien hij ingeschakeld is, door het rood te rijden zonder de 'flitst'. Let hierbij trouwens op dat door de nieuwe verkeerswet, door het oranje rijden ook een zware overtreding is.
                            Die nieuwe verkeerswet, daar heb je gelijk in. Alleen moet je ter vollediging zeggen dat het door technicie onmogelijk wordt geacht om de camera te laten flitsen als het oranje is ook.
                            de reden hiervoor is dat het niet lang genoeg oranje blijft om wettelijke zekerheid te hebben of je door het oranje gereden hebt of dat het op oranje sprong terwijl je al voorbij de lichten was.
                            Oorspronkelijk geplaatst door scarver
                            Het is vrijwel niet mogelijk om nategaan of de camera in werking was. Soms heeft het glaasje een licht groene schijn (als het nacht is -donker) wat in de achtergrond wijst op een verlichting en inschakeling. Bovendien is iedereen er ook vanop de hoogte van dat wanneer de camera is uitgerust met een hangslot, er een camara in zit.
                            Ik blijf erbij, Als je op zo'n dingen let ben je ofwel te laat ofwel is het dom aangezien je dan stil staat of zo goed als.

Tis eigenlijk simpel he, niet door het rood rijden en als er een caera staat snelheid beetje aanpassen (natuurlijk om politiek correct te zijn moet je altijd je snelheid aanpassen he maar ik ben niet heiliger dan de paus )

Comment

:cool

Comment

Working...
                              X