wel laten we voorstellen dat als we de 500 leden halen vóór de kerstmeeting, dat we dan er iets extra voorzien op het desertbuffet: een prachtige ijsstronk
laat ut smaken
Ik denk dat hij schrik heeft die grote holle ruimte niet gevuld te krijgen.
Of misschien heeft hij wel extra ballast nodig om te kunnen stoppen met bibberen na de kerstrit.
We kunnen toch moeilijk die stronk op het kampvuur gooien he
Maar kyrt als ge mee rijd met de kerstrit,:cool krijgt ge een stukje van de ijsstronk
[quote="kcyrt"]Ik denk dat hij schrik heeft die grote holle ruimte niet gevuld te krijgen.
Of misschien heeft hij wel extra ballast nodig om te kunnen stoppen met bibberen na de kerstrit.]
Okinawa Goyu Ryu
[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.
Reclame maken op forums voor andere forums wordt soms niet geaprecieert. Nu weet ik niet of dat ook zo is voor motoforums maar andere forums hebben dit bijna allemaal in hun huiselijke regels inbegrepen. Ik ken zelfs forums waar er een rivaliteit tussen heerst.
Maar kyrt als ge mee rijd met de kerstrit,:cool krijgt ge een stukje van de ijsstronk [/QUOTE]
Meerijden was al gepland , maar vóór de ijstaart moet er dan toch iets of wat warmte opgeslagen worden. We zijn het vel van deze beer weer aan het verkopen voor hij geschoten is zeker!!! Nog een stuk of 6 te gaan.
Comment