Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moto terug naar de garage !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Moto terug naar de garage !

heb een klote dag vandag
    een hat in mij uit laat van de moto , embreage problemen , kick die er afvalt en met mijn bougie ook pfff fucking Day
    maar ik vind dat da niet normale is dat na 1 week van rijden problemen krijg met de moto die van de garage terug kwam ( heb hem laten na zien en zo en ik heb hem de vrijdag 10/12/04 terug gehad maar ik vind dat da niet normale is dat ik 17/12/04 er problemen mee krijg fin voila )

*vinden jullie dat normale ?*

Jochen

ha ja,bij somige garages is dat normaal,anders komt ge nie terug hé

Comment

suzuki ts is ervoor bekend...
      mijn breoer heeft hetzelfde prul ghad en heeft er meer aan gesleuteld dan erop gereden..is uiteindelijk uit miserie vo 50 euro verkocht geweest...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TouBaP
        heb een klote dag vandag
        een hat in mij uit laat van de moto , embreage problemen , kick die er afvalt en met mijn bougie ook pfff fucking Day
        maar ik vind dat da niet normale is dat na 1 week van rijden problemen krijg met de moto die van de garage terug kwam ( heb hem laten na zien en zo en ik heb hem de vrijdag 10/12/04 terug gehad maar ik vind dat da niet normale is dat ik 17/12/04 er problemen mee krijg fin voila )

*vinden jullie dat normale ?*

Jochen
        Gat in uitlaat is nogal moeilijk te voorzien,een bougie da is ook nie te voorzien, de kick en de koppeling hadden ze mischien wel kunnen voorkomen,maar ja da word eigenlijk nagezien als ge zelf zegt da ze alles moeten nazien hé.

Comment

Ik heb zo ooit eens in nen winkel gestaan en den dienen voor mij maakte van zijnen neus omdat ze teveel hadden gerepareerd!!!
          Dienen zou liever met versleten remblokken rondrijden en dan te pletter knallen.
          Achteraf is het dan waarschijnlijk de schuld van dienen dealer, moest hem ze nie gemaakt hebben.
          Dus ik versta wel dat er dan dealers zijn die denken van als ie hetzelf nie vraagt blijf ik eraf.

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mito350
            Ik heb zo ooit eens in nen winkel gestaan en den dienen voor mij maakte van zijnen neus omdat ze teveel hadden gerepareerd!!!
            Dienen zou liever met versleten remblokken rondrijden en dan te pletter knallen.
            Achteraf is het dan waarschijnlijk de schuld van dienen dealer, moest hem ze nie gemaakt hebben.
            Dus ik versta wel dat er dan dealers zijn die denken van als ie hetzelf nie vraagt blijf ik eraf.

Grtz
            kijk, beide dealers van bovenstaande zijn in fout.
            - als je een extra reparatie doet die niet voorzien was en redelijk duur dan contacteer je de klant om hem dat te vragen, zo staat de klant niet plots voor een factuur van 500€ ipv 50€. Je kan als klant natuurlijk zeggen tegen de dealer dat hij mag doen wat ie wil en hem een grensdrag geven voorda ie moet bellen.
            - De 2e is gewoon onverantwoord.

Ik heb trouwens ooit zo eens iets meegemaakt: Mijn blok moest eruit voor een nieuwe nokkensketting en spanner. terwijl het blok eruit ligt zien ze dat de uitgaande as van de versnellingsbak kapot is en dringend vervangen moet worden. Wat doen ze: ze gooien het blok dicht, in de motor en op de factuur staat: dringens as vervangen. Zo'n asje kost (volgens die dealer) 2000 BEF! maar met werk erbij een 10 voud want..... het blok moet eruit.

Kijk da denk ik: ls je het blok eruit hebt en je ziet zoiets doe het dan gewoon onmiddelijk, twijfel je dan bel je de klant. nu komt het gewoon over dat ze poen willen scheppen met werkuren.
            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Working...
            X