Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

filmkes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• filmkes

Hoe kan je een filmke op het forum zetten als je de link niet hebt.
    Ze zijn wel een beetje zwaar maar zeker de moeite maar krijg ze er niet op...

Wie helpt ?????
    God must love stupid people, he made so many!
    Vikske per sempre !!!!!!

Moeilijk uit te leggen.Speel je ze af met windows media player zo ja laat mij iets weten dan geef ik verdere uitleg.
    [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
    *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Comment

ja met media player !!!!
      Vikske per sempre !!!!!!

Comment

[font=Times New Roman]Hoi, je speelt het desbetreffende filmpje af via mediaplayer.Dan staat aan de rechtse kant bij (huidige afspeellijst) een titel daar klik je op met de rechtse muis toets er verschijnt een tabel daar kies je uit eigenschappen.Er gaat dan een schermpje open waar instaat videocodex , klikken met de rechtse muis toets op de tekst achter videocodex , alles selekteren kiezen het wordt dan blauw , er op gaan staan ,rechter muistoets en dan kopieeren.Naar het forum gaan en plaatsen door de rechter muistoets te gebruiken en te plakken .Hou me op de hoogte.[/font]
        [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]

Comment

hey, thanks voor de info maar het wil maar niet lukken dus niets aan te doen.... jammer !!!!
          Vikske per sempre !!!!!!

Comment

zal inderdaad moeilijk gaan als deze op u harde schijf staan...

Comment

hehe ik dacht dat die van ne site kwamen helpde gij haar.

Comment

Working...
              X