Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Verkeersagressie in Brazilië
Collapse
X
-
Re: Verkeersagressie in Brazilië
Heftig, ik had die dame of heer echt uit de wagen gesleurd.Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977
-
-
Die stamp was er ook teveel aan, natuurlijk.
Maar swat... Hopelijk heeft niemand van ons dit ooit aan zijne rekker...Sometimes I find a loose nut behind the throttle that keeps causing all sorts of problems...
Comment
-
-
die chauffeur van de wagen overreageert hier buiten alle proporties .. maar de aanleiding was een opzettelijke stamp van de motorrijder tegen de wagen .. wat op zich ook een overreactie was van de motorrijder. weliswaar niet zodanig buiten proportie als die van die van de chauffeur van de wagen. .. tja .. sommige mensen blijken een tikkende tijdbom te zijn, die je kan laten afgaan door op het juiste knopje te duwen. Hier was een stamp al voldoende om het beest in de mens los te laten
Comment
-
-
Omdat mensen verkeersregels anders interpreteren mogen goederen beschadigd worden of zelfs moordpogingen ondernomen worden .
Mensen spelen graag politie , rechter en beul .
Stress en niet nadenken zekers ?
Comment
-
-
Mja, ge kunt er van zeggen wa ge wilt. Maar DIT is er OVER! Heb zelf ook ooit aan verkeerslichten ne autoband over mijne voet voelen rijden omda em het ni kon hebben da ik vooraan ging staan. Ik was super hard geschrokken! Als ik toen mijn killer instinkt had losgelaten was dieje kerel ook ni zonder kleerscheuren op zijn bestemming geraakt!
Er zijn grenzen aan wat je in het verkeer LAAT gebeuren!
Kijk naar de beelden en je ziet dat de wagen het "gat" waartussen de motorrijder wilt tussendoor rijden kleiner maakt! De provokatie is dus NIET de stamp. Maar wél het onhebbelijke gedrag van de wagen om de motor NIET door te laten!
In Huy heb ik het ooit zelf meegemaakt! Ik kon nog net voor de wagen gaan staan, en mijne maat moest er achter blijven omda em zich breed begon te maken nadat ik was gepasseerd! Ik heb HEM dan ook maar gekloot door HééL het stuk da em achter mij reed amper 25km/h te rijden! Em had het opt einde wél door da em int vervolg gewoon beter ne motard laat passeren! Ge hebt daar toch géén last meer van eens ge ne moto hebt doorgelaten!
Allez, das mijn gedacht!
Als iedereen wat hoffelijk en "gewoon" doet int verkeer is er géén probleem!Ride like a devil,... Feel like a God!
Ride it like you stole it!
http://s1.postimage.org/2nsnld3wk/20..._race_0848.jpg
Comment
-
-
de stamp is niet de provocatie, de stamp is de eerste overreactie op de eigenlijke provocatie. Maar die stamp lokte wel een nog grotere overreactie uit. Het blijft actie-reactie, met in dit geval een eikel aan't stuur van die wagen
Comment
-
-
Lieve Motorheer,
Vergeef die arme automobilisten want ze zijn altijd de dupe in 't verkeer en kunnen heel gefrustreerd raken van:
- Voetgangers die zich in de voorruit katapulteren
- Fietsers met kuddegeest die het territorium inpalmen.
- Motorrijders die onzichtbaar zijn
- Traktors met geurverspreider
- Vrachtwagens die vééééél groter zijn
en als ze dan eindelijk vrije baan krijgen, worden ze gepest door verdekte flitsers.
alhoewel de bestuurster ferm in fout is met haar provocatie, 't is natuurlijk héél dom van de motorrijder om te stampen 1) reaktie = tegenreaktie 2) hij zit daar in de val 3) tegen een auto win je nietI once had 1 American Paint horse between my legs, now... 97 Italian Desmo Stallions
Miss you X4
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door realnutsgod ja...
rijd eens in Luanda (Angola)... daar pakken ze direct de AK47 als het hun ni aanstaat
ge gaat overal wel iets vinden ze
Tja, je hebt overal criminelen & zotten, he.
PS: hij heeft het overleeft btw.Sometimes I find a loose nut behind the throttle that keeps causing all sorts of problems...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SwaDie stamp was er ook teveel aan, natuurlijk.
Maar swat... Hopelijk heeft niemand van ons dit ooit aan zijne rekker...2006 Yamaha FJR 1300
ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1
Comment
-
Comment