Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dutch Adrenalin #3
Collapse
X
-
Re: Dutch Adrenalin #3
Enjoyed, en merci om spiderbait nog eens terug het daglicht te laten zienTL1000S kwijler, SV650s rijder
"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself." - Han Solo
-
-
Is dat uw filmpje, en indien ja waarom niet beschikbaar stellen voor mobiele apparaten?
[edit] merk net dat het mss wel eens te maken heeft met de muziek die op het filmpje zit.
"De inhoudseigenaar heeft deze video niet beschikbaar gesteld voor mobiele apparaten"
Bleh, moetek de pc er nog voor opzetten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LedZepEnjoyed, en merci om spiderbait nog eens terug het daglicht te laten zien
Oorspronkelijk geplaatst door MaxxiIs dat uw filmpje, en indien ja waarom niet beschikbaar stellen voor mobiele apparaten?
[edit] merk net dat het mss wel eens te maken heeft met de muziek die op het filmpje zit.
"De inhoudseigenaar heeft deze video niet beschikbaar gesteld voor mobiele apparaten"
Bleh, moetek de pc er nog voor opzetten.
Oorspronkelijk geplaatst door NATAS270 rechtdoor, enige bocht die naam waardig zijn op en afritten autostrade die genomen worden aan 90
niet echt mijn idee qua adrenaline, sorry
ik denk dat er meer inzit met betere keuze filmmateriaal als ik zo dat stukje industrie zie
Comment
-
Comment