Het hotel vond ik dik in orde, zeer lekker eten en de appartementen vond ik zeker een pluspunt.
Mag zeker in het "te herhalen"-lijstje opgenomen worden vind ik!
De routes waren top, enkel in Noord B waren er (voor mij) toch regelmatig wat baantjes die het mijn vering moeilijk maakten.
Verder heb ik enorm genoten van het rijden.
Zelden zoveel voorrijders gevolgd, bedankt Superduke08, Sugomi, Njits, Muug, Pierwing.
Merci Tam-Ara dat ik ook als een kauwgom aan uw achterwiel mocht blijven plakken.
Alsook een weekend waarin powerliften een vrij terugkerende activiteit bleek.
tot 2maal toe een BMW moeten recht tillen.
Hopelijk komt de schade bij beide in orde!!!
Verder wil ik mij ook excuseren voor mijn (vrij regelmatig) aanwezige gezever.
Ik kan er ook niet aan doen, maar het is wat het is.
Voor mij is wel gebleken dat de cb1000r mij euhm, vrij hard aangepakt heeft.
Ben doodop, de autostrade rit naar huis was een noodzakelijk kwaad, maar ook een stevige dooddoener.
misschien toch eens naar die SMT 890 gaan kijken
@dingske: sorry dat ik uwe naam nooit kon onthouden, volgende keer zal het wel lukken hoor!
ps: Ik heb héél wat filmmateriaal. Zijn er mensen die hun rijstijl liever niet in een filmpje verwerkt zien?
of mensen die dat liever enkel privé ontvangen? 'k Heb natuurlijk niet iedereen op film, maar toch enkele gelukkigen
(nummerplaten zijn normaal niet leesbaar)
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Ik heb er ook volop van genoten.
Merci aan allen om er zo'n leuk weekend van te maken.
Ook hier is het lichaam uitgeput.
Een combinatie van niet meer gewend zijn van zoveel te rijden alsook de s1000r die toch veel strakker afgeveerd is en een sportievere zithouding heeft tov de superduke.
Bedankt weerman voor het goede weer, eindelijk eens een eifelweekeinde zonder een drup regen.
Bedankt alle bestuursleden, rittenmakers om steeds zoveel moeite en energie te steken in de activiteiten en het forum.
Bedankt alle deelnemers aan het Eifelweekeinde voor het gezelschap tijdens de ritten en in het hotel.
Moe en voldaan thuis gekomen en zal weeral zwaar afkicken worden van al die bochten.
Koeno filmmateriaal zonder nummerplaten geen probleem en SMT890 toch ook eens gaan testen en Skimatti ook de emotieloze yamaha tracer gt+ NjitsSuperDuke08 bedankt voor de speelkwartiertjes 😀
enkel in Noord B waren er (voor mij) toch regelmatig wat baantjes die het mijn vering moeilijk maakten.
Voor mij is wel gebleken dat de cb1000r mij euhm, vrij hard aangepakt heeft.
Ben doodop, de autostrade rit naar huis was een noodzakelijk kwaad, maar ook een stevige dooddoener.
misschien toch eens naar die SMT 890 gaan kijken
Verder heb ik enorm genoten van het rijden.
Eerlijk, hoe kunt gij nu genieten van het rijden?Dat witte ding molesteert uw knieën, uw nieren, uw rug, en ook duidelijk uw hersens. 🤣
Die autostraderit? Een lachertje met mijn RS! Geen zadelpijn, geen kniepijn, nikske geen pijn! Dankzij de chinese stuurrisers zelfs bijna geen spierpijn tussen mijn schouders.
Slechte wegen in Noord B? Niks van gemerkt, ook op fullspeed op quasi max hellingshoek blijft de RS onverschillig onverstoorbaar het gekozen spoor volgen.
Ik moet zeggen dat de RS zich nu wel volledig ende geheel bewezen heeft. Deze moto is een blijverke volgens mij. 😍
Plus hij heeft bewezen van redelijk crash proof te zijn. 🤗
Van mijn kant uit ook bedankt aan alle deelnemers voor de geweldig toffe sfeer, de organisatoren om dit allemaal in goede banen te leiden en de toffe ritjes op te zetten. Ook mijn dank aan de voorrijders voor de leuke tempo's. Zéker voor herhaling vatbaar !
Ik heb ook alleen maar lachende gezichten gezien rondom mij
Ook langs mijn kant nog een grote dankuwel aan heel het bestuur om dit mogelijk te maken en de vele tijd en energie die in de organisatie en routes zijn gestoken. En aan alle aanwezigen voor het fijne weekend!
Mooi weer, mooie bochten en vooral geen ongelukken. 👍
Ook nog een bedankje, had het al gedaan via Whatsapp maar was deze weg vergeten
Thanks voor het mooi georganiseerde weekend!!! Zeer mooie routes, idd heel af en toe een veringtester, maar overall SUPER!!
En mercikes aan Pascal en Nicky voor het voorijden
Op naar het volgende!! Maar nu inderdaad eerst wat uitrusten!
De bazin van het hotel dacht waarschijnlijk dat wij een Nederlandse ploeg waren met al dat orange.
Gelukkig was er nog wat Ducati rood en BMW grijs aanwezig (niet het spreekwoordelijke tracer grijs )
God straft altijd onmiddellijk zo bleek. Na wat leedvermaak met een slecht startende KTM , heb ik zwetend 5x op mijn start knopje moeten drukken om mijn V-twin rond te krijgen in de kille Duitse ochtend.
De ritjes waren zalig, mede door het goede weer en ons vlotte groepje, geleid door Njits en Sugomi en afgesloten door moeder gans . De bochten alsook de dagen vlogen snel voorbij.
Bedankt voor het werk dat jullie er in steken, zodat wij gewoon op de moto moeten springen en s avonds onze voeten onder tafel steken. Om de organisatie te vergemakkelijken, raad ik zelfs aan volgend jaar enkel a-kes te voorzien.
Verder vond ik het ook geweldig dat de vrouwelijke aanwezigheid met 100% gestegen was, ook al krijg je dan zo van die rare verschijnsels als vroeger op staan om te gaan wandelen.
Rest er nog maar een vraag, wie heeft er zin in een ritje dit weekend
Comment