Ik zal er ook zijn,ook als voorrijder.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2fast4u "Examenrit": Ardennenrit op 4 juni 2023
Collapse
X
-
Ter info: er zijn enkele plaatsen met wegenwerken op de 2010 Ardennen rit van Guido. Ik weet niet of de examenrit helemaal hetzelfde is, de start/eind plaats alvast niet.
Aan die werken staan zo van die aftellende lichten, soms tot 7 minuten wachten per beurt. Ik rij in elk geval altijd naar voor om direct te kunnen vertrekken bij groen en geen voorliggers te hebben. Als je daar met 6 à 7 gaat staan kan wss niet iedereen het licht zien. Dus beetje mekaar goed verstaan hoe je dat aanpakt.
Of de scouters hebben al die werken natuurlijk uit de rit gehaald. 💡carpe diem!
insanus sanus est..
SUZUKI GSX-R 1000 K4 (circuitbeest)
VIRUS (straatripper)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cisse Bekijk BerichtenTer info: er zijn enkele plaatsen met wegenwerken op de 2010 Ardennen rit van Guido. Ik weet niet of de examenrit helemaal hetzelfde is, de start/eind plaats alvast niet.
Aan die werken staan zo van die aftellende lichten, soms tot 7 minuten wachten per beurt. Ik rij in elk geval altijd naar voor om direct te kunnen vertrekken bij groen en geen voorliggers te hebben. Als je daar met 6 à 7 gaat staan kan wss niet iedereen het licht zien. Dus beetje mekaar goed verstaan hoe je dat aanpakt.
Of de scouters hebben al die werken natuurlijk uit de rit gehaald. 💡BMW S1000R
Comment
-
-
Ik ben nog even de laatste hand aan het leggen aan de routes voor zondag. We hebben uiteindelijk niet voor de rit van 2010 gekozen, maar voor een recentere zodat we onze tijd kunnen nemen om die oudere rit fatsoenlijk te kunnen testen (niet wetende dat Cisse die ging testrijden). Dus we gaan die zeker nog es organiseren!
Nog even geduld en dan komt alles onlineOndertussen: willen jullie even aangeven wat jullie willen eten op de lunchstop?
BMW S1000R
-
👍 1
Comment
-
-
En ondertussen staan de routes online: https://www.2fast4u.be/forum/algemee...it-2023-routesBMW S1000R
-
👍 1
Comment
-
Comment