Is een vraagske. Is het nie mogelijk om de avondjes die gepland worden in het clublokaal ook is te verspreiden over andere provincies? Ik heb hier de perfecte locatie bij ons in de buurt (provincie Antwerpen) die misschien wel goed kan bevonden worden of gewoon al is besproken worden met het bestuur/administrators en misschien zijn er nog wel andere leden uit andere provincies die zo ook wel iets kunnen vinden of reeds gevonden hebben.
De reden waarom da ik da vraag is omda het huidige clublokaal nie echt in de buurt is en ook misschien wel de kans voor andere leden die te ver wonen is meer in hun buurt te kunnen komen (en eventueel iets te kunnen drinken
) en zo meer leden te kunnen bereiken over het hele land, welke wel op het forum zitten maar die we nog nie kennen IRL.
Als da mijn boekje te buiten gaat om die vraag te stellen, mag da topic gewoon verwijderd worden. Het is nie mijn bedoeling om iemand te beledigen of af te breken maar eerder om ervoor te kunnen zorgen da ik der is ne keer meer kan bij zijn omda ik het de vorige keer int clublokaal wel tof vond.
En misschien zijn er nog wel leden die hier zo over denken en een helpende hand kunnen zijn om te zoeken naar een oplossing.
De reden waarom da ik da vraag is omda het huidige clublokaal nie echt in de buurt is en ook misschien wel de kans voor andere leden die te ver wonen is meer in hun buurt te kunnen komen (en eventueel iets te kunnen drinken

Als da mijn boekje te buiten gaat om die vraag te stellen, mag da topic gewoon verwijderd worden. Het is nie mijn bedoeling om iemand te beledigen of af te breken maar eerder om ervoor te kunnen zorgen da ik der is ne keer meer kan bij zijn omda ik het de vorige keer int clublokaal wel tof vond.

Comment