Mededeling

Collapse
No announcement yet.

(clublokaal) op verplaatsing: datum kiezen:120 gratis cons..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• (clublokaal) op verplaatsing: datum kiezen:120 gratis cons..

Zoals dus in mijn vorige topic vermeld heb ik data aangevraagd voor de maanden juli, augustus en september waarop de locatie nog vrij is. Ik heb 3 data doorgekregen behalve voor september, waar blijkbaar geen data meer vrij zijn. Mag ik jullie vragen om jullie stem uit te brengen aub? Als jullie met 2 of meer komen gelieve dit ook even appart te vermelden in een post bij dit topic. Aan de hand van de stemmingen zal dan geprobeerd worden om een nieuwe datum te reserveren. Indien mogelijk liefst deze week jullie stem uitbrengen zodat ik zeker ben dat de gemeenschappelijke datum nog vrij zal zijn. De sponsor houdt nog steeds zijn woord en de eerste 120 consumpties zijn bijgevolg GRATIS!! Waarvoor dank uiteraard!!
    27
    7 juli
    3,70%
    1
    21 juli
    14,81%
    4
    11 augustus
    22,22%
    6
    7 juli en 21 juli
    3,70%
    1
    7 juli, 21 juli en 11 augustus
    11,11%
    3
    7 juli en 11 augustus
    40,74%
    11
    21 juli en 11 augustus
    3,70%
    1

Re: ( clublokaal ) op verplaatsing: datum kiezen

Ik ga niet stemmen.
    Alle datums zijn voor mij beschikbaar
    2006 Yamaha FJR 1300
    ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Re: ( clublokaal ) op verplaatsing: datum kiezen

Oorspronkelijk geplaatst door wazaa
      Ik ga niet stemmen.
      Alle datums zijn voor mij beschikbaar
      Perfect! Maar deze optie is ook beschikbaar in de pol hoor.

Comment

Re: (clublokaal) op verplaatsing: datum kiezen:120 gratis co

Ik ga ook niet kiezen want ik heb mijn uren nog niet voor juli en augustus ... (die optie is er niet in de poll )

Als ik kan ben ik van de partij !!
        Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
        Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
        als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

yep, optie 5 gestemd dus
          2006 Yamaha FJR 1300
          ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

11 juli en 21 augustus hier
            cbr 600 rr repsol
            cbr 600 rr eurobet

Comment

Done. All
              carpe diem!
              insanus sanus est..

SUZUKI GSX-R 1000 K4 (circuitbeest)
              VIRUS (straatripper)

Comment

Das goe se, de positieve reacties komen al iets vlotter binnen!!

Comment

Ik heb enkel op 11/07 gestemd want op de andere data zitten we ofwel in de Eifel ofwel in de Ardennen .
                  Stem telt wel dubbel want the Cowgirl komt mee natuurlijk
                  In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

F*ck!!!! Ik heb 2 data omgewisseld!! De data zijn 7 juli, 21 juli, 11 augustus!!! Dit alles valt elke keer op een zaterdag.. Ik ga de pol's dus moeten aanpassen en waarschijnlijk alles kwijt!!

Comment

De stemmingen zijn niet verloren gegaan maar de wijzigingen zijn wel aangebracht. Kunnen diegenen die reeds gestemd hebben, hun keuze nog eens even bekijken en indien deze gewijzigd dient te worden even laten weten met een post aub? Dan zal ik het nodige doen zodat alles kan aangepast worden.
                      Blijkbaar is een Topic starten terwijl het zieke zoontje van 3 jaar op de schoot zit niet echt gemakkelijk en ook niet zonder fouten..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy
                        Ik heb enkel op 11/07 gestemd want op de andere data zitten we ofwel in de Eifel ofwel in de Ardennen .
                        Stem telt wel dubbel want the Cowgirl komt mee natuurlijk
                        Aan te passen naar "enkel 21/07" dan voor ons allebei om dezelfde reden als al aangehaald

P.S. beterschap voor je zoon
                        In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Ik heb de poll aangepast zodat je meerdere datums kan kiezen.

[edit] Scratch that. Had niet gezien dat er al meerdere datums aangegeven werden bij sommige keuzes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy
                            Aan te passen naar "enkel 21/07" dan voor ons allebei om dezelfde reden als al aangehaald

P.S. beterschap voor je zoon
                            Stem is aangepast, allez aangepast, de datum waar je stem achter stond is toevallig veranderd naar de datum waarop je ook kan.
                            Thanks. De sukkel heeft 40 graden koorts gehad vant weekend, echt erg om da manneke zo te zien afzien..

Comment

Hier ook nog snel een dinsdag morgen kickje

Comment

Working...
                              X