Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te koop Zolder vrij rijden snel 6 aug, 13 aug en 23 augustus (samen of apart)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop Zolder vrij rijden snel 6 aug, 13 aug en 23 augustus (samen of apart)

Zolder vrij rijden originele uitlaten snel 6 aug: 75 euro
    Zolder vrij rijden originele uitlaten snel 13 aug: 75 euro
    Zolder vrij rijden originele uitlaten snel 23 aug: 85 euro

Alledrie tesamen voor 200 euro.

Ik wil de 23 augustus wel overpakken ( das toch open uitlaten niet?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door [email protected]@rt3n Bekijk Berichten
      Ik wil de 23 augustus wel overpakken ( das toch open uitlaten niet?)
      Ja dat is inderdaad open uitlaten (heb ik verkeerd getypt in mijn origineel bericht).

Ik zou natuurlijk liever alles ineens verkopen. Kent ge nog volk die mogelijk in één of beide andere dagen geïnteresseerd zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cheetah2 Bekijk Berichten
        Ja dat is inderdaad open uitlaten (heb ik verkeerd getypt in mijn origineel bericht).

Ik zou natuurlijk liever alles ineens verkopen. Kent ge nog volk die mogelijk in één of beide andere dagen geïnteresseerd zijn?
        Wij geraken op zolder nooit in de buurt van 95db dus ik kan enkel de 23ste overpakken. Ik neem aan dat er voor de andere dagen hier ook wel genoeg interesse zal zijn hoor. Grtz Maarten

Comment

Wij geraken op zolder nooit in de buurt van 95db dus ik kan enkel de 23ste overpakken. Ik neem aan dat er voor de andere dagen hier ook wel genoeg interesse zal zijn hoor. Grtz Maarten
          OK voor u om het geld over te schrijven op mijn rekening BE93 7506 5051 1767? Ik stuur je dan daarna een mail waarin ik verklaar dat je in mijn plaats mag rijden. Indien liever "gelijk oversteken", wanneer kunnen we dit dan doen?

Comment

Den 13de moogde in mijn richting smijten indien nog niet verkocht !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door An_ Bekijk Berichten
              Deze is nog niet verkocht.

OK voor u om het geld over te schrijven op mijn rekening BE93 7506 5051 1767? Ik stuur je dan daarna een mail waarin ik verklaar dat je in mijn plaats mag rijden.

Comment

De 6de moogt ge aan mij verkopen.
                Op een halve dag tijd drie circuitdagen verkocht krijgen. Ge hebt toch mensen die chance hebben hè
                Schrijf ik het over of mailt ge mij uw adres? Als ge niet te ver woont, kom ik wel tot bij u.

Grtz
                !!! No Fear, Snoekie is here !!!

Comment

OK voor u om het geld over te schrijven op mijn rekening BE93 7506 5051 1767? Ik stuur je dan daarna een mail waarin ik verklaar dat je in mijn plaats mag rijden. Indien liever "gelijk oversteken", wanneer kunnen we dit dan doen?
                  Hey Cheetah, als ge ni te ver woont wil ik het ook wel zo betalen, anders stort ik het wel op uw rekening. Laat maar iets weten. grtz

Comment

Hey Cheetah, als ge ni te ver woont wil ik het ook wel zo betalen, anders stort ik het wel op uw rekening. Laat maar iets weten. grtz
                    Ik woon in Breendonk (Puurs). Kom jij langs? Ik ben vandaag de hele dag thuis.

Comment

Ik woon in Breendonk (Puurs). Kom jij langs? Ik ben vandaag de hele dag thuis.
                      Das goe, ik kan er zijn rond drie uur.. Mailt ge uw adres dan even door? [email protected]

Comment

Das goe, ik kan er zijn rond drie uur.. Mailt ge uw adres dan even door? [email protected]
                        Adres is doorgestuurd. Tot straks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door An_ Bekijk Berichten
                          13 augustus is nog niet verkocht. Puurs en Roeselare ligt nogal ver van mekaar. Hoe wil je het praktisch regelen?

Comment

Als An jou het geld overschrijft en jij mailt haar de bevestiging van MSZ, dan is dat ok. Zij meldt dan daar dat ze in jouw plaats komt rijden
                            Simpel toch.
                            [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
                            [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

Ik zal mijn vraag nog eens moeten herhalen, want morgen is het al zover

Oorspronkelijk geplaatst door snoekie Bekijk Berichten
                              De 6de moogt ge aan mij verkopen.
                              Op een halve dag tijd drie circuitdagen verkocht krijgen. Ge hebt toch mensen die chance hebben hè
                              Schrijf ik het over of mailt ge mij uw adres? Als ge niet te ver woont, kom ik wel tot bij u.

Grtz
                              !!! No Fear, Snoekie is here !!!

Comment

Working...
                              X