Mededeling

Collapse
No announcement yet.

uitlaat gevonden !!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• uitlaat gevonden !!!!!!

ik heb een hint bekomen van seniho waarvoor ik hem bedank het gaat over een uitlaat nu is de vraag of die past op mijne blade, kunnen jullie mij helpen want hij kost maar 350euro een prikje voor ne Akrapovic uitlaad, graag jullie mening ik heb hem even ondervoorbehout laten plaatsen dus vlug vlug vlug zie foto

seg frakke, ben nie mee se

gij hebt toch nen uitlaat onder je kont ipv naast je kont ?
    today is a good day to race !

Comment

awel das = juist kan ik da veranderen want de prijs =wel intersant he

Comment

alle joh...ge hebt daar zo'ne sjieke moto me nen ferme uitlaat en ge zou da verknoeien me zoiets ???

da zou ik persoonlijk dan NOOIT nie doen...laat staan overwegen

als ge dan perse toch nen acropovic wilt, spaar dan effe door en laat je pijp onder je kont veranderen eh...

Comment

ik zal wel moeten want ik veronderstel als ik hem aanpas dat even veel ga uitgeven !
          bij vranken vragen ze 850eur

Comment

seg, en wa is er mis me je standaard uitlaat ?

Comment

kan meer pk bekomen met de Akropovic en de sound = wel prachtige uitstraling he

Comment

voor de sound ok...maar van die pk's...alle ge hebt er toch teveel nu...

als ge die al allemaal kunt benutten kom ik wel is supporteren als ge de superbike wint

Comment

jadawel maar het oog wil ook wat he ! en je moet al die pk niet hebben das waar als ge en dikke 100pk! optimaal kan gebruiken das al genoeg, maar geweet wel he

Comment

ne tuf van 11000e kopen en dan besparen op een uitlaat ?????

jawadde
                    dan hedde een seatpipe en gade gij em terug erlangs hangen ?

Oorspronkelijk geplaatst door FRAKKE-VTR
                    jadawel maar het oog wil ook wat he ! en je moet al die pk niet hebben das waar als ge en dikke 100pk! optimaal kan gebruiken das al genoeg, maar geweet wel he
                    yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

dat is de bedoeling totaal niet, het is dat ze me deze uitlaat aangeboden hebben voor een prijsje ,en omdat als ik voor men eerste smering zou gaan een andere uitlaat zou laten plaatsen zodoende vraag ik gewoon of deze uitlaat zou kunnen aangepassen,en zeg nu zelf als jij voor een beterekoop zou kunnen gaan zou je dat niet overwegen wat de alternatieve zijn zodoende waar of niet waar ?!

Comment

man man waor zidde gij me bezig zune fantastische moto laot da geweun zu

Comment

Mooier zal ham ni worden.
                          Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

bespaar je de moeite die past toch niet voorbochten lopen anders dan ne gsxr 1000, om nog maar te beginnen...

wil je een andere uitlaat onder je kont of aan de zijkant laten plaatsen?
                            als je hem aan de zijkant wil had je beter een ouder model blade gekocht he:tongue:

greetz
                            kiki
                            R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                            maar hou het daar wel proper he mannen.
                            Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Bedoel je een akra gewoon onder de kont plaatsen. Dat gaat perfekt, bij vranken heb ik er zelfs eentje zien staan toen ik mijne gsx-r na een onderhoud ging halen. Was een fireblade K4 met een horizontaal geplaatste akra, den Ronny was toen zelfs met de mecaniker aant discussiëren over de bevestingsbeugel van de nummerplaat.

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎