Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GESTOLEN

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• GESTOLEN

hallo dit is de gsxr 750 die geslolen werdt in veerle laakdal
    voor degene die de gouden tip geeft zodat de motor terug bij de eigenaar komt
    word er een beloning gegeven van duizend euro
    KAWASAKI Z750 2010

honda vtx 1300 2008 sold
    Yamaha R6 2005 sold
    Yamaha R6 2005 crash & sold
    Yamaha R6 2004 crash & sold

kunt ge geen details geven waar de ge de moto kunt aan herkennen? 1OOO eur. is wel de moeite !
    [font=Fixedsys]Senna's[/font]words ; Racing is in my blood!!

Comment

welke details wil je weten het is namelijk de moto van ne vriend
      KAWASAKI Z750 2010

honda vtx 1300 2008 sold
      Yamaha R6 2005 sold

Comment

zijn er geen punten waar je hem kunt aan herkennen , waar je moet naar kijken als je zo een ziet staan. Maar denk da je die hier in de buurt wel niet meer zult tegenkomen , is waarschijnlijk al lang in het buitenland .Wel kl*te als zoiets moois je ontnomen word.

Comment

ik zal er eens achter luisteren ik laat morgen iets weten
          KAWASAKI Z750 2010

honda vtx 1300 2008 sold
          Yamaha R6 2005 sold

Comment

Meestal word zulke type van moto's gestolen voor de onderdelen.
            Veel kans op dat hij al volledig gestript is en uit elkaar gehaald is.
            Waarom kunnen ze met hun poten niet van andermans gerief blijven he.

[font=Wingdings]L[/font]...Greetz,...[font=Wingdings]L[/font]

Comment

SCHANDALIG!!!! Ik hoop dat ze hem terug vinden!!!!

Groeten,

Jo69

Comment

'k zal eens kijken of em al in m'n hangaar staat
                neem ma serieus. in welke streek is die gepikt?
                'k zal erop letten, heb je ook nog een foto van de andere kant?

om 't spijt me, maar m'n vermoeden zegt dat dynojet gelijk kan hebben hierin, zulke moto's zijn populair, en zeker voor onderdelen.
                tegenover als ze mijne zouden pikken is da just om mee rond te raggen en in een beek te dumpen.

hopenlijk heeft die diesftalverzekering?
                Oprichter 2fast4u 2004
                #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                hoe gekker hoe liever
                -------------------------------------------

Comment

is klote!! terugvinden is wss utopie maar hoop doet leven.

btw, een beloning voor de tip? motorrijders (en eigenlijk mensen in het algemeen) zouden elkaar gratis moeten hlpen bij zo'n dingen. was da nu, 1000€ voor een belleke???
                  tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                    btw, een beloning voor de tip? motorrijders (en eigenlijk mensen in het algemeen) zouden elkaar gratis moeten hlpen bij zo'n dingen. was da nu, 1000€ voor een belleke???
                    Inderdaad Beulke, bij u zit het verstand tenminste op de juiste plaats. Ik zou zoiets ook niet kunnen aannemen.

Vorig jaar werd er een brommerke gestolen van een vriendin van mijn vrouw. We hebben toen die avond (en bijna de ganse nacht) heel Leuven en Kessel-Lo afgezocht. Mijn vrouw ging met de wagen en ik met de tuf. Het enige resultaat dat we behaalden was een lege benzinetank. Die gasten dumpen de gestolen zaken immers onmiddellijk in de garage en maken er zo snel mogelijk wisselstukken van. De kader (met voorwiel en motorblok) werd ergens in Leuven gewoon op straat achtergelaten. Een bewoner in die straat had al 3 maal de politie verwittigd dat het "overschotje met serienummers in" voor zijn inrit op straat in de weg stond. Na meer dan een week zijn de blauwe broeders dit maar eens gaan ophalen en hebben ze zeker "een onderzoek naar de mogelijke daders" gestart. Bij ons thuis stond juist hetzelfde brommerke (van mijn vrouw) in de garage. Door het feit dat dit niet meer gebruikt werd heeft mijn vrouw het maar gratis aan haar vriendin meegegeven. Ze was dat jaar tenslotte al twee nieuwe fietsen kwijt en nu haar brommerke ook nog. Na meer dan twee maanden kregen we dan bericht van de politie van Leuven dat we de kader met voorwiel en halve motorblok mochten afhalen.
                    Alles wat niet bij de politie afgehaald is na een jaar wordt aan de koper met het hoogste bod verkocht. Als er veel voertuigen gestolen worden zijn er blijkbaar ook veel inkomsten voor de stad, zeker als je weet dat later maar een heel klein deel wordt afgehaald door de eigenaars. Waarom wordt het geld niet gebruikt om de slachtoffers te vergoeden? Veel van deze voertuigen die niet worden afgehaald zijn nog vrij goed in orde. Waarom worden die niet aan de slachtoffers gegeven? Voor de dieven loont het ook de moeite om te stelen. Je steelt een moto of bromfiets, je haalt alle onderdelen er gewoon netjes af en het kader dump je gewoon ergens langs de kant. Een jaar later koop je bij de politie het kader terug op, vraagt een gelijkvormigheidsattest aan en je kan het hele zootje weer rustig terug in mekaar steken. Niemand zal je ooit nog vragen waar je al de nodige onderdelen hebt gehaald.

En Boecky, ik wil je vriend zijn laatste sprankeltje hoop echt niet afpakken. Ik ben er trouwens overtuigd van dat het onderzoek van de politie zoals altijd heel veel zal opleveren. Ze gaan zonder twijfel tot het uiterste om de zaak zo snel mogelijk op te lossen. Mocht je een beetje geluk hebben dan struikelt er zeker en vast nog wel een agent over de restantjes van deze tuf terwijl hij ergens toevallig een plasje gaat maken tegen de struiken.

Kort samengevat: Kl te.
                    Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

hij valt te herkennen aan, de rechter pinker is beschadigt en zwarte plakband over gedaan en rechts van onder aan de kuip zijn er ook krassen van een schuiver
                      KAWASAKI Z750 2010

honda vtx 1300 2008 sold
                      Yamaha R6 2005 sold

Comment

ok, voortaan elke gixxer es effe controleren!

Comment

a ja en de hendel van de rem is ook half afgebroken van die schuiver
                          KAWASAKI Z750 2010

honda vtx 1300 2008 sold
                          Yamaha R6 2005 sold

Comment

Working...
                          X