Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moto papieren verloren op het treffen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Moto papieren verloren op het treffen ?

Miljaar nonde....

Mijn papieren zijn verdwenen van de moto

Dus het is niet zeker dat ik ze daar kwijt ben, ze kunnen hier thuis liggen ( ben momenteel elke mogelijke plaats aan het demonteren) of onderweg.

Zijn er soms mensen die een plastieken zakje met papieren hebben gevonden op het treffen ????????????

En kunnen jullie ook zeggen wat mij nu te doen staat want ik ben alles kwijt
    Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

naar je dealer gaan en het gelijkvormigheids attest weer aanvragen daar kan je dealer aan graken de rest is vragen aan je verzekering geloof ik

das wel balen he klaat die altijd in mijn portefeuile steken en dan in de binnen zak van mijn vest

Mr.White
    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
    maar hou het daar wel proper he mannen.
    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Nee sorry Koldark, nix gevonden door ons.

Zoals kiki of mr white zeggen: gelijkvormigheidsattest terug aanvragen, kost een 30 euro ofzo dacht ik.
      Zou toch wel aangifte doen bij de politie voor het kwijtgeraken van je papieren.
      Dan heb je dat pv als bewijs als ze je ondertussen tegenhouden hé (want dan heb je in principe je documenten niet bij wat wettelijk wel vereist is)
      En dan verzekering waarschuwen zodat ge een nieuw groen bewijs hebt.
      Oooops ... I did it again :biggrin:
      Damn I'm good...

Comment

gelijvormigheidsattest --- naar uw dealer

verzekering --- naar uw verzekering gaan
        Inschrijvingsbewijs --- naar politie voor een atest van verlies halen. Daarmee moet ge naar DIV om een duplicaat te krijgen. Ge kunt da atest ook aan de verzekering geven en dan gaan die naar DIV. (hangt wel van uw agent af)
        The orange ones go faster!

Comment

Hou uwe moto ma goe op slot nu.

ge weet ma nooit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mich
            Hou uwe moto ma goe op slot nu.

ge weet ma nooit...

Ik heb de kat erbij gezet
            Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Voor uw gelijkvormigheidsattest terug te krijgen moet ge ook eerst een attest van verlies van de politie hebben voor ge naar uwe dealer kunt gaan. Moet ik ook doen voor mijne R1.

Greetzzz

Sanka

Oorspronkelijk geplaatst door Svenster
              gelijvormigheidsattest --- naar uw dealer

verzekering --- naar uw verzekering gaan
              Inschrijvingsbewijs --- naar politie voor een atest van verlies halen. Daarmee moet ge naar DIV om een duplicaat te krijgen. Ge kunt da atest ook aan de verzekering geven en dan gaan die naar DIV. (hangt wel van uw agent af)
              Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

Working...
              X