Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gestolen YAMAHA R6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gestolen YAMAHA R6

Bij deze wil ik mededelen in de hoop dat dit heeel misschien iets zou opleveren.
    De moto van een vriend van mij is gestolen vanop zijn oprit deze nacht .
    Het gaat om een ZWARTE Yamaha R6 bouwjaar: 2006/2007 met als chassisnrm:jyarj112000001289 .
    De kans is klein dat we deze gaan terugvinden maar beter iets laten weten dan niets .
    Als er iemand is die dit herkent gelieve iets te laten weten.
    Wrm blijven de mensen niet van iemand anders zijn moto/gerief,kwordt daar zo fucking pist van
    En btw tis gestolen in de buurt van zwijnaarde /Gent

Merci om dit te willen lezen .
    greetz Willem

Re: Gestolen YAMAHA R6

Tis gewoon KLOTE.
    Ik wil u niet demotiveren, maar ge zult hem meer dan hoogstwaarschijnlijk nie terugvinden.
    Een paar jaar geleden hebben ze nen KTM super duke van mij gestolen, niets meer van gehoord of gezien.

Comment

Echt erg zoiets...

Hou de zoekertjessite's in het oog, ge weet nooit, tijdje terug nog verhaal van iemand die zijn gestolen fiets terugvond via internet

Comment

ole!
        aangezien ik niet ver van de misdaadplaats woon zal ik de mijne ook maar extra op slot beginnen zetten...

de eikels!
        hopelijk wordt hij teruggevonden.

greets
        BMW R1100GS!
        RIP Hellraiser!
        ONLY THE GOOD DIE YOUNG!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ktmracer
          Tis gewoon KLOTE.
          Ik wil u niet demotiveren, maar ge zult hem meer dan hoogstwaarschijnlijk nie terugvinden.

spijtig want is nen schone
          ze moeten idd er zelf maar ene kopen als ze er ene willen

Comment

Ni te geloven ge zou zo is 1ne te stekke moeten krijgen zijn of haar moeder zouden hun ni meer herkennen gdvdm !! Ik hoop da ge hem terug vind maar schat die kans heel klein in
            Suc6 en veel sterkte !!
            Never forget who helped you!
            Never forgive who fu*ked you.
            Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Ik vrees er ook voor dat ge die gaat terugvinden in zijn geheel. Veel meer kans dat je die op ebay in stukjes terug gaat vinden....

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎