vandaag tijdens het fietsen om 20u op de weg van de keiberg naar zichem een nr plaat gevonden MLW... ze is af te halen in scherpenheuvel na het tonen van het inschrijfings bewijs gelieve contact op te nemen met een PM
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
nr plaat gevonden
Collapse
X
-
Re: nr plaat gevonden
Oorspronkelijk geplaatst door snoekieIk denk dat ge meer kans gaat maken als ge ze effe bij de LokPol binnenbrengt.I feel the need 4 the speed
speedtriple 2008 ( sold )+ r6 '99 circuit ( sold )
streettriple R 2013 Sold + R6 2005 circuit ( sold )
MT09 SP 2018
Comment
-
-
Op je motor hangen en ff alle flitspalen in de buurt voorbij sjezenRide like a devil,... Feel like a God!
Ride it like you stole it!
http://s1.postimage.org/2nsnld3wk/20..._race_0848.jpg
Comment
-
-
Snoekie luiaard .. De federale kunnen dat ook zenne
TS gewoon effe binnengooien op een politiekantoor (hoe vlugger hoe liever) als de eigenaar ze gaat aangeven als verloren wordt ze automatisch geseind en geschrapt en dan zijn er kosten voor de eigenaar om aan een nieuwe te geraken !!Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeejtOp je motor hangen en ff alle flitspalen in de buurt voorbij sjezenTriumph Explorer XC 1200 SOLD!
Comment
-
-
Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
Comment
-
-
Maar wij zitten niet dicht bij TS zijn woonplaatse he ... Het lokaal politiekantoor welMotorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sherrifMaar wij zitten niet dicht bij TS zijn woonplaatse he ... Het lokaal politiekantoor wel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sherrifSnoekie luiaard .. De federale kunnen dat ook zenne
TS gewoon effe binnengooien op een politiekantoor (hoe vlugger hoe liever) als de eigenaar ze gaat aangeven als verloren wordt ze automatisch geseind en geschrapt en dan zijn er kosten voor de eigenaar om aan een nieuwe te geraken !!
zijn geen kosten aan verbonden meen ik...
toch nie met 't oude model plaat.Take care upstairs Joeri!!!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Retr0Oorspronkelijk geplaatst door sherrifSnoekie luiaard .. De federale kunnen dat ook zenne
TS gewoon effe binnengooien op een politiekantoor (hoe vlugger hoe liever) als de eigenaar ze gaat aangeven als verloren wordt ze automatisch geseind en geschrapt en dan zijn er kosten voor de eigenaar om aan een nieuwe te geraken !!
zijn geen kosten aan verbonden meen ik...
toch nie met 't oude model plaat.oude nickname = Groovy
Comment
-
Comment