Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gestolen te Kampenhout

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• gestolen te Kampenhout

Beste leden,

het is weer eens gebeurd 29/04/2012 werd mijn enduro weer eens gestolen !!! Het gaat weer om een Yamaha WR450F 2004. Dit is de 2de keer in 2 jaar tijd dat ze mijn moto thuis stelen. Speciaal kenmerk is een BPM uitlaat. Moest iemand ergens iets gehoord of gezien hebben had ik graag een mailtje ontvangen. 500€ voor de gouden tip !!! [email protected]

Mvg,

Re: gestolen te Kampenhout

Amai, das echt K*K! Hoop da ge die kerel(s) snel opt spoor komt en uwe bike terug vindt!
    Sterkte
    Ride like a devil,... Feel like a God!
    Ride it like you stole it!
    http://s1.postimage.org/2nsnld3wk/20..._race_0848.jpg

Comment

geen fotoke van uw bike ?

Gestolen bij u thuis 2de keer in 2 jaar moeten ze toch heel goed weten waar ze moeten gaan kijken en soms moet je zelfs niet ver uit uw geburen gaan zoeken . Hoop dat je de kl**tzak vind en hou ook effe mijn ogen open

Comment

Spijtige zaak. Ik hoop dat je hem terug vind.

Comment

Zijn er voor de rest nog kenmerken want ik kan moeilijk 1ne tegen zijne kop slagen omdat hem met ne wrf450 met bpm uitlaat rijd En ik ben van uw geburen
          Hopelijk vind ge hem en de dader terug !
          Never forget who helped you!
          Never forgive who fu*ked you.
          Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Ik denk dat die BPM uitlaat wel zeer zeldzaam is. Andere kenmerken : blauwe kleur zoals de meeste WR450F motorblokbescherming , radiator bescherming , kousen over de vorkbenen en een bestickering met een afbeelding van een draak !!!

Comment

Plaats een recente foto op deze topic.
              Je hebt toch aangifte gedaan bij de politie?
              The Need For Speed

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎