Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oefenterrein gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• oefenterrein gezocht

ik rij nog rond met dat klein L-eke maar ben eigenlijk op zoek naar een oefenterrein regio antwerpen waar ge zo na de lessuren van de rijschool eens op u gemakske kunt gaan oefenen.

alvast bedankt voor de infe en of nuttige tips

bandit en bieke

ik heb daar ook naar gezocht maar ni gevonde tbeste da ge kunt doen is gewoon veel rijden , af en toe is korte bochtjes pakken of zo is traag rijden (tegenhouden met de achterrem helpt) en dan examen doen met de rijschool, dan hebt ge voor uw examen nog 2 uur les waarin ge kunt oefenen op u maneuvers ,ik heb da ook zo gedaan en kwas er den dinsdag van den eerste keer door:biggrin: veel succes, en kom maar is af alst goe weer is he

greetz
    kiki
    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
    maar hou het daar wel proper he mannen.
    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

zal ik zeker eens doen alvast bedankt

bandit en bieke

Comment

parking van de GB ofzo op zondag, daar heb je toch plaats genoeg

Oorspronkelijk geplaatst door bandit
        ik rij nog rond met dat klein L-eke maar ben eigenlijk op zoek naar een oefenterrein regio antwerpen waar ge zo na de lessuren van de rijschool eens op u gemakske kunt gaan oefenen.

alvast bedankt voor de infe en of nuttige tips

bandit en bieke
        I'm not speeding, I'm qualifying!!!
        - When we ride on our enemies -

Comment

'k weet nu nie wa rijschool ge zijt geweest, en ik ken ook niks in antwerpen.
          ma bij mij was het zo dat ik ten alle tijden op hun oefenterein kom oefenen.(dus terrein van de rijschool)
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
          hoe gekker hoe liever
          -------------------------------------------

Comment

in Beerse recht tegenover de het terrein van Janssens farmaceutica. Daar is er een tereintje om te oefenen. Dan heb je er nog in Kontich ook maar just weet ik niet waar. Ik ging 's avonds laat op het terrein van de merksemse autorijschool oefenen, die poort was normaal toe, maar euhm geen kat dat da ziet als je daar rond tien - elf uur gaat rijden. wel poortje terug toe doen als je vertrekt hé

gwenny

Comment

in verschillende steden en gemeenten zijn oefentereinen waar ge zo op kunt en op moogt
              kunt da ook zo bij de rijschool doen na de uren als de poort los is maar ik denk dat da nu nie echt super is om savonds in den donkere ff te gaan oefenen
              in de zomer is da wel te doen want dan blijft vele langer licht
              My other toy has tits

Hang Loose!!!

Comment

da heb ik gedaan voor mijn auto-examen en dat is gelukt, der staat bijna altijd verlichting. In Beerse staat er wel geen verlichting maar tis just naast de grote baan en daar staat er genoeg verlichting. Tis mij in december rond 24u gelukt, dus als mij lukt dan lukt het bij iedereen ze!!! trust me
                gwenny

Comment

parking van de carrefour in zwijndrecht
                  neemt een meetlint, een krijtje en wa lege blikjes mee en ge zijt vertrokken.
                  :biggrin: :biggrin:

Comment

je hebt aan ekeren een veldje waar je altijd kunt oefenen als je wilt kan ik je dit wel eens laten zien (3 min vant flikkenkantoor op de noorderlaan)
                    of je hebt ook een mooi plekje in de haven (dan moet je wel zelf even met banden die er liggen de markeringen namaken) juist aan het begin van een dok dus tis wel een mooi uitzicht daar ik heb er ook geoefend voor mijn exaam
                    rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

effe tussendoor-vraagje
                      als je nu gaat oefenen ergens op een terreintje (niemand in gevaar brengend) en je hebt nog geen L en de combi komt daar voorbij, wat hangt er dan boven je hoofd?

Comment

ik denk nu niet direkt dat ze daar moeilijk over gaan doen tenzij je hun er natuurlijk attend op maakt dat je met een voorlopig rijbewijs rijd zonder L
                        maar ik denk niet dat ze zullen stoppen als ze je rustig op een oefenterrein bochtjes zien nemen toch niet in antwerpen

Comment

Is het volledige havengebied geen grote speeltuin tijdens de weekends ?
                          [font=Fixedsys]Als er maar 2 wielen onder staan... www.pan-european.be[/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Filip
                            Is het volledige havengebied geen grote speeltuin tijdens de weekends ?
                            jep maar sommige plekjes meer als andere
                            maar je moet wel oppassen twee weken geleden is er nog een dodelijk accident geweest was wel tijdens de week in het weekend is het een pak rustiger vooral op zondag natuurlijk

Comment

tja, vrachtwagens en moto's dat gaat niet samen en daar zit je in hun gebied. Als een vrachtwagen in de verte ziet dat er een moto aankomt en hij denkt dat zijn snelheid niet hoger is dan toegelaten zet hij zijn manoeuver in, dat is niet op 1,2,3 gebeurd met zo'n mastodont , corrigeren is zeer moeilijk.

Als dat brommerken dan nog sneller afkomt daan voorzien kunnen er wel eens gevaarlijk situaties ontstaan, vooral op brede wegen, hoe raar het ook klinkt, sommige motorrijders hebben daar serieus problemen mee, de kraan open en geef maar sjette .... en dan , een onvoorziene situatie en het brommerken reageerd dan precies iets anders dan normaal ... opletten geblazen dus, systematisch uw grenzen opzoeken en niet steeds de bal doorschuiven naar andere weggebruikers ....

bollen maar
                              [font=Fixedsys]Als er maar 2 wielen onder staan... www.pan-european.be[/font]

Comment

Working...
                              X