Mededeling

Collapse
No announcement yet.

motards gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• motards gezocht

hoi
    Ben Jan een man van 41j
    Ben in bezit van lederen pak merk ixs zwart en helm en ja verzekering.
    Een vraagje ben een zeer sociaal typ en ben werkzaam te gent in de week kan ik me soms vrymaken nu was ik zoek naar bikers die in de week een duo eens willen meenemen laat gerust iets weten op gsm 0496814311 liefst eerst sms dan bel ik wel terug groets en hopelijk krijg ik een kans .

ik dacht dat het misschien fijn was voor Jan om deze post eens even terug naar boven te halen daar hij volgens mij nog stamt uit de periode toen het ledenaantal nog veel lager was,misschien zijn er intussen mensen uit de regio Gent die het wel zien zitten om een duo mee te nemen
    The hunt will never stop!
    You can run, but you can't hide !!!!!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lola
      ik dacht dat het misschien fijn was voor Jan om deze post eens even terug naar boven te halen daar hij volgens mij nog stamt uit de periode toen het ledenaantal nog veel lager was,misschien zijn er intussen mensen uit de regio Gent die het wel zien zitten om een duo mee te nemen
      sjiek
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

ter info: we gaan nu 'vollen bak' naar de kust trekken om handelaars af te gaan en flyers te verspreiden dus dat zal binnenkort geen probleem meer mogen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
          ter info: we gaan nu 'vollen bak' naar de kust trekken om handelaars af te gaan en flyers te verspreiden dus dat zal binnenkort geen probleem meer mogen zijn.
          twerd tijd, ik (west-fleut) heb jullie moeten vinden via een omweg in olland
          tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Nieuw member "nafte" is ook uit Gent

Comment

Working...
            X