Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

honda cb 1000r remset of remhendel voor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• honda cb 1000r remset of remhendel voor

heeft iemand een origineel voetje rechts moet het hele stuk dus die driehoek waar het rem potje en de achterrem op vast zit mag ook een andere merk zijn als de prijs redelijk is

(tis ne witte cb 1000r naar het schijnt zit daar ook al verschil op van kleur)

liefst omgeving Limburg of kort erbij kan er wel snel achter komen als het niet te ver is
    of moest iemand nog iets tof hebt liggen laat maar weten .

pm me maar

grtz

Re: honda cb 1000r remset of remhendel voor

ik heb er een van een cbr1000RR 08 moest die passen
    R.I.P Marco #58
    http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

gaat niet lukken gok ik heb hier juist eens liggen kijken (:

heb juist die hele houder los gedaan waar het voetje opstaat .

ik krijg het normaal terug tegoei geplooid enkel ik moest iemand vinden die even iets wil opmeten dan weet ik tot hoever ik het moet plooien.

als iemand zo vriendelijk zou zijn en even bij zijn bike wou opmeten van de brug naar de bovenkant van de houder en de onderkant waar het voetje staat dan weet ik hoever ik het moet plooien pleas pleas ga nu alvast snel het nieuwe voetje halen dan hopen dat het goedkomt wil rijden rijden rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fireblade_09
        gaat niet lukken gok ik heb hier juist eens liggen kijken (:

heb juist die hele houder los gedaan waar het voetje opstaat .

ik krijg het normaal terug tegoei geplooid enkel ik moest iemand vinden die even iets wil opmeten dan weet ik tot hoever ik het moet plooien.

als iemand zo vriendelijk zou zijn en even bij zijn bike wou opmeten van de brug naar de bovenkant van de houder en de onderkant waar het voetje staat dan weet ik hoever ik het moet plooien pleas pleas ga nu alvast snel het nieuwe voetje halen dan hopen dat het goedkomt wil rijden rijden rijden

na wat prullen toch maar ingezien dat ik morgen een nieuwe ga bestellen want ze hebben dat blijkbaar niet in stock

als iemand nog zo een onderkuip heeft liggen (voor onder de uitlaat voor prijsje laat maar weten liefst wit )

Comment

ik denk dat ik een remschakel set van valter moto op voorraad heb liggen...
          NIEUW NIEUW IRC Components NIEUW NIEUW
          bandenwarmers - quickshifters - tractie controle

www.luytenimport.be: laptimers - kuipwerk - remschakel setjes - clip ons - uitlaten - remleidingen - ruitjes etc allerhande motortoebehoren

www.wiseco.be: zuigers - pakkingen - koppelingsklokken etc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wiseco
            ik denk dat ik een remschakel set van valter moto op voorraad heb liggen...

sorry nieuwe stukken zijn al besteld

iemand die een goed adres weet voor moto te laten spuiten ? liefst in limburg

Comment

Voor de CB-rijders (cbr mag ook) ;-) check even de topic "cb1000r" voor een meeting met rit!
              The Need For Speed

Comment

Working...
              X